Presentacións/exposicións |
Cada grupo de traballo xustificará nunha presentación a solución adoptada no seu proxecto. A presentación realizarase a última semana do período docente cos profesores da materia. |
10 |
|
B4
|
|
D2 D3
|
Probas de resposta longa, de desenvolvemento |
Exame escrito e individual, realizado na data indicada no calendario oficial de exames. A proba será unha combinación dos seguintes tipos de preguntas: resolución de problemas, cuestións breves para resolver aplicando os conceptos teóricos explicados en clase, xustificar razonadamente si unha ou varias afirmacións son verdadeiras ou falsas, pequenos tests sobre aspectos teóricos e de aplicación. Non se permite a utilización de apuntes, libros nin coleccións de problemas. O número e a combinación de devanditas preguntas fixarase para cada exame en particular. |
60 |
|
B3
|
C29 C32
|
|
Os
estudantes poden decidir ser evaluados segundo un modelo de avaliación continua
ou ben realizar un exame final. Todos os alumnos que entreguen a primeira
práctica na semana 7 están optando pola avaliación continua. Unha vez os
estudantes opten polo modelo de avaliación continua a súa cualificación non
poderá ser nunca "Non presentado". A cualificación será o resultado de aplicar a media geométrica ponderada entre
dous resultados: (i) exame escrito (60%) e (ii) parte práctica (40%). - Exame escrito: terá lugar nas datas
publicadas no calendario official. Non se permitirá o uso de ningún material
adicional. - Parte práctica:
- Modelo de avaliación continua: 1 práctica intermedia (semana 5, 10%) e o proyecto da materia: diseño (semana 9, 5%) e implementación (semana 13, 25%).
- Modelo de avaliación final: entrega do proyecto da materia (diseño e implememntacón) na semana 13.
Na avaliación extraordinaria os estudantes serán evaluados utilizando a
modalidade de "exame final". Si se detecta plagio en calquera das probas de avaliación, a cualificación
final da asignatura será de "suspenso (0)", feito que se comunicará á
dirección da escola para adoptar as medidas oportunas.
|