1 Coñecer as áreas curriculares da Educación Primaria, a relación dos seus contidos coa EE, os criterios de avaliación e o conxunto de coñecementos didácticos arredor dos procedementos de ensino e aprendizaxe. Deseñar, planificar e avaliar procesos de ensino e aprendizaxe, relacionados coa EE. |
A1 A2 A3 A4 A5
|
B1 B2 B3 B4 B5 B6 B7 B8 B9 B10 B11 B12
|
C23 C29 C30
|
D1 D2 D3 D5 D6 D7 D8 D9 D10 D12 D13 D14 D15 D16 D17 D18 D19 D20 D21 D22 D23
|
2.Suscitar e analizar problemas asociados coas ciencias, a vida cotiá e o medio ambiente, así como o desenvolvemento de accións cidadás pertinentes, para procurar un futuro sustentable. |
A1 A2 A3 A4 A5
|
B4 B7 B8 B9 B11
|
C29
|
D1 D2 D3 D5 D6 D7 D8 D9 D10 D12 D13 D14 D15 D16 D17 D18 D19 D20 D21 D22 D23
|
4. Analizar e incorporar de forma crítica as cuestións máis relevantes da sociedade actual que
afectan á educación familiar e escolar, especialmente en relación co desenvolvemento sustentable |
A1 A2 A3 A4 A5
|
B3 B5 B6 B7 B9 B10 B11
|
C23 C29
|
D1 D2 D3 D5 D6 D7 D8 D9 D10 D12 D13 D14 D15 D16 D17 D18 D19 D20 D21 D22 D23
|