Guia docente 2013_14
Facultade de Ciencias da Educación e do Deporte
Grao en Educación Infantil
 Materias
  Educación: Titoría e orientación coa familia
   Avaliación
  Descrición Cualificación
Estudo de casos/análises de situacións Mediante o estudio de casos a consecución das competencias, vaise a xplorar a través de diversas estratexias:
* Calidade das contribucions e participación das e dos estudantes na realización dos casos estudados.
* Polos traballos relacionados co contido do caso.
* Polas presentacions orais realizadas e a súa adaptación á audiencia, etc.
20
Proxectos A avaliación centrarase na realización do proxecto en se, debendo o alumnado:
* Entregar por equipo ou informe escrito do proxecto.
* Expoñer en equipo unha presentación do proxecto ante os profesores e compañeiros.
* Expoñer e debater individualmente ante ou profesorado unha presentación do proxecto.
A avaliación terá en conta o coñecemento acreditado por cada estudante individualmente no que respecta ao proxecto e aos contidos académicos da titoría e orientación coas familias.
20
Titoría en grupo Durante a realización dás titorías en grupo atenderase ao alumnado na súa aprendizaxe segundo vos perfís diferenciados e individualizados. Non seu desenvolvemento realizarase unha avaliación continua e formativa empregando vos procedementos de:
* Observacions, rexistros, listas de control, etc.
10
Sesión maxistral Como actividade avaliadora ten por obxecto avaliar as diferentes actividades e tarefas realizadas durante a súa execución. Para iso emplegaranse os procedemintos de:
* Preguntas intercaladas durante o desenvolvemento da lección.
* Técnicas de autoavaliación.
* Informes sobre actividades realizadas.
10
Cartafol/dossier O cartafol/informe consiste nunha recompilación de información estruturada sobre os contidos traballados nos proxectos e estudi de casos 20
Probas de resposta curta A través destas probas pretendese constatar a precisión conceptual e terminolóxica dos aspectos relativos á titoría e orientación coas familias. Neste tipo de exámenes cada pregunta curta ten unha puntuación individual, a suma destas preguntas reflexa a puntuación de examen; para aprobar é necesario obter, polo menos, el 80% de dita puntuación. 20
 
Outros comentarios sobre a Avaliación

Criterios para superar a materia:

- Alumnado asistente: enténdese por alumnado asistente ao que asista con regularidade a clases (como mínimo un 80%). Este deberá realizar todas as probas indicadas e será condición indispensable para superar a materia que se obteña en cada unha delas polo menos un 5.

- Alumnado non asistente: enténdese por alumnado non asistente o que non asista con regularidade a clases (falta máis dun 80%). Este deberá realizar unha única proba: un exame no que entran todos os contidos da materia. Será condición indispensable para superar a materia que se obteña polo menos un 5 neste.

Segunda convocatoria:

As competencias non adquiridas en primeira convocatoria, serán avaliadas en segunda (xullo). De non aprobar entón, non se gardarán.

Responde ás mesmas esixencias e probas realizadas na primeira.

Universidade de Vigo            | Reitoría | Campus Universitario | C.P. 36.310 Vigo (Pontevedra) | España | Tlf: +34 986 812 000