Proxectos |
A avaliación centrarase na realización do proxecto en se, debendo o alumnado:
* Entregar por equipo ou informe escrito do proxecto.
* Expoñer en equipo unha presentación do proxecto ante os profesores e compañeiros.
* Expoñer e debater individualmente ante ou profesorado unha presentación do proxecto.
A avaliación terá en conta o coñecemento acreditado por cada estudante individualmente no que respecta ao proxecto e aos contidos académicos da titoría e orientación coas familias. |
20 |
Sesión maxistral |
Como actividade avaliadora ten por obxecto avaliar as diferentes actividades e tarefas realizadas durante a súa execución. Para iso emplegaranse os procedemintos de:
* Preguntas intercaladas durante o desenvolvemento da lección.
* Técnicas de autoavaliación.
* Informes sobre actividades realizadas. |
10 |
Probas de resposta curta |
A través destas probas pretendese constatar a precisión conceptual e terminolóxica dos aspectos relativos á titoría e orientación coas familias. Neste tipo de exámenes cada pregunta curta ten unha puntuación individual, a suma destas preguntas reflexa a puntuación de examen; para aprobar é necesario obter, polo menos, el 80% de dita puntuación. |
20 |
Criterios para superar a materia: - Alumnado asistente: enténdese por alumnado asistente ao que asista con regularidade a clases (como mínimo un 80%). Este deberá realizar todas as probas indicadas e será condición indispensable para superar a materia que se obteña en cada unha delas polo menos un 5. - Alumnado non asistente: enténdese por alumnado non asistente o que non asista con regularidade a clases (falta máis dun 80%). Este deberá realizar unha única proba: un exame no que entran todos os contidos da materia. Será condición indispensable para superar a materia que se obteña polo menos un 5 neste. Segunda convocatoria: As competencias non adquiridas en primeira convocatoria, serán avaliadas en segunda (xullo). De non aprobar entón, non se gardarán. Responde ás mesmas esixencias e probas realizadas na primeira. |