Guia docente 2013_14
Facultade de Ciencias da Educación e do Deporte
Grao en Educación Infantil
 Materias
  Coñecemento da contorna a través da actividade física na educación infantil
   Competencias de materia
Resultados previstos na materia Tipoloxía Resultados de Formación e Aprendizaxe
1. Coñecer estratexias motrices para desenvolver as nocións espaciais.
saber
saber facer
A1
A10
B1
B8
B15
B16
2. Promover o interese e o respecto polo medio natural, social e cultural mediante actividades físicas exploratorias.
saber
saber facer
Saber estar / ser
A4
A5
B1
B12
B14
B22
3. Saber utilizar o xogo como recurso didáctico para a exploración e coñecemento da contorna, así como deseñar actividades de aprendizaxe baseadas en principios lúdicos.
saber facer
Saber estar / ser
A2
A4
B1
B7
B8
B9
B12
B14
B17
B19
B22
4. Potenciar nos nenos e as nenas o coñecemento e control do seu corpo e as súas posibilidades motrices en diferentes contornas.
saber
saber facer
A2
B1
B8
B15
B16
5. Deseñar actividades encamiñadas ao desenvolvemento das habilidades motrices en contornas diferentes ao habitual.
saber facer
A3
B1
B10
B11
B12
B13
B14
B15
B16
B17
B19
B22
6. Ser capaz de desenvolver os hábitos de autonomía persoal e o respecto ás normas de convivencia nos seus alumnos. Ser capaz de desenvolver os hábitos de autonomía persoal e o respecto ás normas de convivencia nos seus alumnos.
saber facer
Saber estar / ser
A2
A4
A5
A11
B1
B7
B11
B12
B13
B14
B19
7. Potenciar nos nenos e as nenas o coñecemento e control do seu corpo e as súas posibilidades motrices en diferentes contornas así como os beneficios que teñen sobre a saúde.
saber
saber facer
Saber estar / ser
A8
B1
B14
B15
8. Ser capaz de *promover os comportamentos respetuosos co medio natural, social e cultural.
saber facer
Saber estar / ser
B10
B11
B12
B13
B14
B19
B22
Universidade de Vigo            | Reitoría | Campus Universitario | C.P. 36.310 Vigo (Pontevedra) | España | Tlf: +34 986 812 000