Guia docente 2015_16
Facultad de Ciencias Empresariales y Turismo
Máster Universitario en Dirección e Planificación do Turismo Interior e de Saúde
 Materias
  Deseño, Comercialización e Promoción de Produtos Turísticos
Guía Materia
DATOS IDENTIFICATIVOS 2015_16
Materia Deseño, Comercialización e Promoción de Produtos Turísticos Código O04M097V01102
Titulación
Máster Universitario en Dirección e Planificación do Turismo Interior e de Saúde
Descritores Cr.totais Sinale Curso Cuadrimestre
6 OB 1 1c
Lingua de impartición
Prerrequisitos
Coordinador/a
Rodríguez Campo, María Lorena
Correo-e lorenarcampo@uvigo.es
Profesorado
Cerviño Fernández, Julio
Flavián Blanco, Carlos
Molinos Casal, Juan José
Rodríguez Campo, María Lorena
Rodríguez Comesaña, Lorenzo
Web
Descrición xeral Partirase de conceptos de marketing turístico para centrarse no diseño, creación e desenvolvementlo de produtos
turísticos (bloque I) e posteriormente, utilizalas ferramentas do mix promocional para a súa
comercialización (bloque II)
Universidade de Vigo            | Rectorado | Campus Universitario | C.P. 36.310 Vigo (Pontevedra) | España | Tlf: +34 986 812 000