Guia docente 2015_16
Facultade de Ciencias da Educación e do Deporte
Grao en Educación Infantil
 Materias
  Socioloxía: Socioloxía da educación
   Avaliación
  Descrición Cualificación Resultados de Formación e Aprendizaxe
Traballos tutelados Esta metodoloxía está pensada para poñer en práctica os coñecementos adquiridos e activar as capacidades que permiten acadar competencias de aplicación á realidade.
O traballo será guiado, avaliado en proceso, e avaliado ao final.
A base sobre a que se aplican os criterios de avaliación é a das competencias da materia a través da participación do alumnado nas sesións de introdución e de seguemento e a memoria onde se recolle o traballo realizado.
20 A1
A2
A3
A4
A5
B2
B5
B11
B12
C12
C13
C23
C24
C25
C26
C27
C28
C29
C36
C43
C62
C63
C67
D1
D2
D3
D5
D6
D7
D8
D9
D10
D11
D12
D13
D14
D15
D16
D17
D18
D19
D20
D21
Presentacións/exposicións Neste apartado terase en conta a presentación pública dos traballos tutelados, así como a presentación e debate ou posta en común en aula dos exercizos e dos seminarios. 20 A1
A2
A4
A5
C10
C12
C43
C63
C67
D3
D5
D6
D11
D17
D21
Resolución de problemas e/ou exercicios de forma autónoma Esta metodoloxía está pensada para aquelas persoas que desexen afondar un pouco máis nos temas.
No material preparado pola docente fanse suxestións que orientan ao alumnado para este fin, pudendo tamén o propio alumnado afondar en aspectos que non estean suxeridos pola docente.
Este traballo pasará a formar parte do cartafol individual do alumnado.
10 A1
A3
A5
B11
B12
C13
C14
C28
C43
C62
C66
C67
D1
D3
D15
D21
Seminarios
Cada grupo C terá 8 sesións en seminario (horas C) ao longo do cuadrimestre.
Para o seu desenvolvemento será preciso que o alumnado se documente previamente coas lecturas e indicacións propostas.
Nas sesións de seminario cada participante intervirá presentando as conclusións ás que chegara, de modo que se comparta o coñecemento e que se debata en grupo.
O traballo desenvolvido contará para a avaliación.
10 A1
A2
A3
A4
A5
B5
B11
C12
C13
C30
C37
C43
C48
C64
D1
D2
D3
D8
D9
D11
D12
D13
D14
D15
D16
D17
Probas de resposta curta Durante o desenvolvemento do curso realizaranse 9 probas de coñecemento (unha por cada tema) de resposta curta sen apoio de apuntamentos nin material de consulta. Para a súa realización tomarase como base os exercicios propostos ao final de cada tema. Serán avaliadas de inmediato e devoltas ao alumnado para a súa comprobación e comentario en aula. 20 A1
A5
B7
B9
B10
B12
C1
C4
C10
C11
C13
C14
C27
C28
C31
C36
C37
C62
C66
C67
D19
Cartafol/dossier No cartafol irase plasmando o traballado realizado durante o curso: resolución de exercicios, pescudas, recensións, cometarios sibre vídeos e películas, tanto da parte teórica xeral como a correspondente ao seminario.
Asemade, pódense incluír aspectos concretos relacionados co traballo de investigación tutelado de grupo.
O cartafol poderase ir revisando na titoría ao longo do cuadrimestre por solicitude do alumnado ou da docente.
10 A1
A2
A3
A5
B2
B7
B9
B10
B11
B12
C1
C4
C10
C12
C13
C14
C27
C30
C31
C36
C37
C43
C62
C64
C66
C67
D1
D3
D12
D13
D14
D19
D21
Probas de resposta longa, de desenvolvemento A proba presencial de resposta longa (de desenvolvemento dun tema ou dun cometario de texto) ten caracter voluntario e marcará a diferenza entre o notable e o sobresaliente ou a MH. Terá lugar na data da proba final oficial.
Disporase de dúas horas para a súa realización e poderanse consultar materiais como o cartafol ou outras lecturas de consulta.
Nesta data oficial final participarán tamén as persoas que non acadaran unha avaliación contínua positiva ao longo do desenvolvemento do cuadrimestre pero cun tipo de proba que contemple unha mestura de preguntas curtas e longas. Tamén disporán de dúas horas para o seu desenvolvemento.
10 A1
A3
A4
A5
B7
B9
B10
B12
C1
C4
C10
C11
C13
C14
C28
C31
C36
C37
C62
C66
C67
D1
D3
D13
D14
D19
D21
 
Outros comentarios sobre a Avaliación

Ningún traballo tutelado poderase dar por finalizado ata que non obteña a cualificación de apto. Na cualificación total representa un valor do 20%. O valor da exposición dos traballos e das exposicións orais en aula e seminarios representa o 20%. O valor das probas de resposta curta será tomado en conxunto, proporcionando até un 20% da cualificación final. O valor total do portfolio  poderá supor o 30% da  cualificación final. Comporán esta cualificación tres elementos:

- o recompilado para os seminarios (valor xa determinado co 10 por cento no seu apartado)

- o recompilado como traballo voluntario (valor xa determinado co 10 por cento no seu apartado)

- o recompilado como exercicios de final dos temas que se realizan para a preparación das probas de resposta curta: o 10 por cento.

Esta última porcentaxe é o que se computa aquí cun 10

Como se ve, a proposta de traballo permite desenvolver diversas estratexias de aprendizaxe poñendo especial atención no traballo autónomo.

En consecuencia ofrécense multitude de materiais, ligazóns e
documentos. O tipo de materia require facer máis fincapé nos aspectos reflexivos,
polo que na segunda convocatoria teranse en conta os mesmos criterios. Haberá que
facer unha proba mixta oral e escrita para poder avaliar todos os requirimentos
metodolóxicos que se mencionan neste apartado 7.

As partes superadas xa durante a avaliación continua que
formaron parte da cualificación en convocatoria ordinaria gardaranse para a
segunda convocatoria.

Universidade de Vigo            | Reitoría | Campus Universitario | C.P. 36.310 Vigo (Pontevedra) | España | Tlf: +34 986 812 000