Guia docente 2015_16
Facultade de Ciencias da Educación e do Deporte
Grao en Educación Infantil
 Materias
  Coñecemento da contorna a través da actividade física na educación infantil
   Resultados de aprendizaxe
Resultados previstos na materia Resultados de Formación e Aprendizaxe
(*)1. Coñecer estratexias *motrices para desenvolver as nocións espaciais. A1
A2
A3
A5
B2
C57
C60
C61
D1
D8
D15
D16
Coñecer a evolución histórica do sistema educativo no noso país e os condicionantes políticos e lexislativos da actividade educativa e situar a escola no sistema educativo español, no contexto europeo e internacional
(*)2. *Promover o interese e o respecto polo medio natural, social e cultural mediante actividades físicas *exploratorias. A2
A4
B2
B4
B5
B8
B10
B12
C61
D1
D12
D14
D22
(*)3. Saber utilizar o xogo como recurso *didáctico para a exploración e coñecemento da contorna, así como deseñar actividades de aprendizaxe baseadas en principios *lúdicos. A1
A2
A4
B1
B5
B11
B12
C57
C58
C60
C61
D1
D7
D8
D9
D12
D14
D17
D19
D22
(*)4. *Potenciar nos nenos e as nenas o coñecemento e control do seu corpo e as súas posibilidades *motrices en diferentes contornas. A5
B4
B5
B10
C58
C59
C60
D1
D8
D15
D16
(*)5. Deseñar actividades encamiñadas ao desenvolvemento das habilidades *motrices en contornas diferentes ao habitual. A3
B1
B2
C58
C60
C61
D1
D10
D12
D14
D15
D16
D17
D19
D22
(*)6. Ser capaz de desenvolver os hábitos de autonomía persoal e o respecto ás normas de convivencia nos seus alumnos. A1
A2
A3
A4
A5
B4
B5
B8
B10
B11
B12
C58
C61
D1
D2
D6
D7
D12
D14
D18
D19
D21
(*)7. *Potenciar nos nenos e as nenas o coñecemento e control do seu corpo e as súas posibilidades *motrices en diferentes contornas así como os beneficios que teñen sobre a saúde. A3
A4
B2
B8
B11
C58
C59
C60
D1
D14
D15
(*)8. Ser capaz de *promover os comportamentos *respetuosos co medio natural, social e cultural. D10
D12
D14
D19
D22
Universidade de Vigo            | Reitoría | Campus Universitario | C.P. 36.310 Vigo (Pontevedra) | España | Tlf: +34 986 812 000