Adquirir coñecementos e comprensión dunha área relevante do currículo de Educación Infantil |
|
|
|
|
3. Coñecer a variedade de estilos e manifestacións que a música tivo dende unha perspectiva histórica, con atención preferente á tradición culta de occidente.
|
A1 A3 A5
|
|
C54 C55
|
D1 D2 D6 D14 D16
|
5. Coñecer a variedade de estilos e manifestacións que se encontran bo noso medio inmediato: música culta, tradicional e popular.
|
A1 A3 A5
|
|
C54 C55
|
D1 D2 D6 D13 D14 D16
|
8. Adquirir a competencia para a busca autónoma de recursos nas principais fontes documentais de musica de todos os estilos pertinentes (culta, tradicional e popular).
|
A1 A2 A3 A4
|
B8
|
C54
|
D1 D2 D6 D8 D14 D16 D18
|
10. Desenvolver o sentido crítico ante os fenómenos de mass-mediatización e os problemas da homoxeneización cultural nun mundo globalizado. |
A3
|
B8
|
|
D1 D6 D13 D14 D16
|