1. Saber identificar os problemas relativos á ensinanza e aprendizaxe da Educación Artística e a Cultura Visual
3. Coñecer casos prácticos que amosen experiencias innovadoras sobre Educación Artística e Cultura Visual na Educación Secundaria.
4. Coñecer e saber analizar exemplos de traballos realizados en diferentes ámbitos de investigación: profesorado, alumnado, recursos didácticos, etc., identificando os problemas de investigación, o marco teórico, la metodoloxía de investigación, os resultados obtidos e as conclusións e implicacións.
5. Saber investigar sobre a propia práctica para mellorala e contribuir ao desenvolvemento da calidade da ensinanza.
6. Saber deseñar estratexias investigadoras na ensinanza das Artes Plásticas, a Música e a Cultura Visual.
7. Ser capaz de crear de recursos de apoio á investigación e a docencia para a ensinanza das Artes e a Cultura Visual.
|
|
|
|
|
Comprender a natureza das adaptacións curriculares e valorar a súa necesidade e incidencia na aprendizaxe escolar normal e con apoio.
|
A3
|
B2
|
C1 C3
|
|
Sintetizar os principais resultados obtidos na aplicación de propostas de acción organizativas, curriculares e sociais conforme ás condicións inclusivas, valorando a súa achega ao coñecemento actual. |
A3
|
B2
|
C2 C6
|
|