Guia docente 2015_16
Facultade de CC. Económicas e Empresariais
Grao en Administración e Dirección de Empresas
 Materias
  Mercadotecnia sectorial
   Avaliación
  Descrición Cualificación Resultados de Formación e Aprendizaxe
Prácticas de laboratorio Asistencia, participación y desarrollo de casos prácticos en las clases 10 B1
B2
B5
B9
B11
B14
C9
C10
C13
C14
C16
D1
D3
D4
Estudo de casos/análises de situacións Elaboración de trabajos prácticos 10 B1
B2
B5
B9
B11
B13
B14
C9
C10
C13
C14
C16
D1
D3
D4
D5
Presentacións/exposicións Exposición de trabajos prácticos 15 B1
B5
B8
B10
Probas de resposta curta Examen sobre los contenidos de la materia 40 B5
C5
C6
C7
Traballos e proxectos Entrega y exposición de trabajos teóricos de la materia 25 B1
B5
B9
B13
C9
C14
C16
D1
D3
D4
D5
 
Outros comentarios sobre a Avaliación
Los alumnos que no puedan seguir la evaluación continua serán examinados mediante una prueba escrita valorada sobre 10 puntos en la que se evaluarán contenidos teóricos y prácticos de la asignatura.
Universidade de Vigo            | Reitoría | Campus Universitario | C.P. 36.310 Vigo (Pontevedra) | España | Tlf: +34 986 812 000