Guia docente 2016_17
Facultade de Ciencias da Educación e do Deporte
Grao en Ciencias da Actividade Física e do Deporte
 Materias
  Didáctica dos procesos de ensino-aprendizaxe na actividade física e o deporte I
   Resultados de aprendizaxe
Resultados previstos na materia Resultados de Formación e Aprendizaxe
Identificar os diferentes elementos do acto didáctico, como se articula a sua presencia na programación e entender a relación entre eles. B15
Conceptualizar o que é unha programación sistémica, os modelos didácticos fundamentais e os elementos que constitúen a ecoloxía dos procesos de ensino-aprendizaxe. B1
B2
Utilizar a plataforma de teledocencia para supervisar a guía docente, o guión do traballo e realizar a inscrición para o traballo por proxectos/microensino. Empregar a web 2.0 para avaliar os procesos de E-A desenvolvidos na aula. B12
Asimilar que a realización dunha boa programaciónes é un factor fundamental para unha boa profesional da actividade física e o deporte. B11
B13
Comprender que a reflexión que acompaña á programación responde a un aspecto básico da deontoloxía profesional. B11
B13
Seleccionar, secuenciar e explicitar obxectivos para unha programación de forma sistémica e articulada en niveles de concreción. B15
B21
Seleccionar, secuenciar e explicitar contidos para unha programación sistémica e articulada en niveis de análise epistemolóxico e psicopedagóxico. B15
B16
B21
Seleccionar e aplicar os métodos e técnicas didácticas máis acordes aos obxectivos, contidos, modelo didáctico e estratexia seleccionada na programación. B13
B15
B16
B18
B20
B21
B23
Deseñar sesións a través da motricidade realizando unha elección e ordenación idónea dos elementos didácticos. B15
B16
B18
B20
B21
B23
B26
Deseñar tarefas acordes aos obxectivos e contidos. B15
B18
B20
B23
B26
Realizar en equipo unha programación didáctica completa para unha intervención concreta. Desenvolver unha intervención didáctica nun contexto facilitado, prestando especial atención ás habilidades comunicativas. Aceptar as avaliacións externas e emprega-las como eixos de reflexión sobre a propia competencia didáctica. Ser autocrítico/a coas habilidades didácticas. Desenvolver a capacidade de avaliación didáctica observando o desenvolvemento dos elementos do acto comunicativo na praxis dos procesos de ensino-aprendizaxe. Analizar sistémicamente a programación desenvolvida avaliando a sua coherencia estratéxica. B2
B12
B13
B25
B26
Universidade de Vigo            | Reitoría | Campus Universitario | C.P. 36.310 Vigo (Pontevedra) | España | Tlf: +34 986 812 000