Guia docente 2016_17
Facultade de Ciencias da Educación e do Deporte
Grao en Educación Infantil
 Materias
  Psicoloxía: Identificación, prevención e tratamento dos trastornos do desenvolvemento e da conduta
   Metodoloxía docente
Metodoloxías   ::  Guia de metodoloxias docentes
  Descrición
Presentacións/exposicións Estas poden ser tanto do profesor como do alumnado, onde se expoñen os aspectos fundamentais do tema
Sesión maxistral Estas clases son principalmente as do grupo A, nas que o profesor vai expondo a materia, a través de presentacións, preguntas,...
Resolución de problemas e/ou exercicios Estes presentásense tanto nas clases de tipo A, *B ou *C, onde o profesor expón un problema e o alumnado buscase alternativas de solución
Traballos tutelados A cada grupo de alumnos, se lle *dara unha necesidade educativa do alumnado de educación infantil, a partir da mesma buscará actividades para desenvolver na aula que poidan favorecer o seu desenvolvemento integral e pautas para asesora á familia e comprometela no programa de reforzo.
Estudo de casos/análises de situacións Presentásenselle diferentes exemplos reais acontecidos con alumnado de educación infantil e como se solucionaron
Resolución de problemas e/ou exercicios Exponse unha *situacion cun alumno de educación infantil e buscásense diferentes formas de solucionar e favorecer o seu desenvolvemento persoal e social.
Universidade de Vigo            | Reitoría | Campus Universitario | C.P. 36.310 Vigo (Pontevedra) | España | Tlf: +34 986 812 000