Resultados previstos na materia |
Resultados de Formación e Aprendizaxe |
Relacionar os contidos dos DCB con propostas concretas de traballo. |
|
B1
|
|
|
Relacionar as etapas de desenvolvemento dos adolescentes coas actividades a desenvolver na aula. |
|
B2
|
C1 C2 C4
|
|
Coñecer as dinámicas de traballo na ESO, no Bacharelato e nos Ciclos de Formación Profesional. |
|
B2 B10 B14
|
C1 C2 C4 C5 C9
|
|
Coñecer de primeira man exemplos reais de como desenvolver unha materia e xestionar a aula. |
|
B2 B10 B14
|
C4 C5
|
|
Coñecer o traballo de distintos profesionais da ensinanza no eido da Plástica, as Artes e o Debuxo dende a súa experiencia. |
|
B2 B10 B14
|
C5 C8 C9
|
|
Desenvolver programacións didácticas a través do traballo por proxectos. |
|
B2 B10
|
C2 C3 C4 C8
|
D2
|
Manexar diferentes ferramentas para a creación de presentacións e recursos educativos propios. |
|
B1 B2
|
C3 C4
|
D2
|
Desenvolver habilidades para falar en público. |
|
B2
|
|
|
Analizar e experimentar formas de ensino-aprendizaxe nos novos escenarios culturais. |
|
B2 B10
|
C2 C3 C4 C5
|
|
Utilizar as plataformas web apropiadas para compartir, intercambiar e almacenar os distintos tipos de arquivos. |
|
B2
|
|
D3
|
Utilizar ferramentas 2.0 como soporte para a educación e o aprendizaxe a distancia. |
|
B2
|
C3 C5
|
D1 D3
|
Traballar en equipa. |
|
B2
|
C8
|
D3
|
Crear redes de aprendizaxe informal que sirvan de complemento e soporte ao aprendizaxe formal. |
|
B2 B10
|
C2 C3 C4 C5 C8
|
D3
|
Manexar a Xeometría Dinámica como recurso didáctico. |
|
B2
|
|
|
Adquirir a capacidade de interpretar, comprender e demostrar construcións xeométricas sen necesidade de memorizalas. |
|
B2
|
|
|
Combinar os Sistemas de Representación e a Xeometría Dinámica para a elaboración de animacións. |
|
B2
|
|
|
Coñecer as distintas aproximacións á perspectiva ao longo da historia da arte e reflexionar sobre as súas implicacións. |
|
B2
|
|
|
Dominar os mecanismos de proxección como clave para a conversión do mundo tridimensional en representación bidimensional. |
|
B2
|
|
|