Guia docente 2016_17
Facultade de Bioloxía
Máster Universitario en Profesorado en Educación Secundaria Obrigatoria, Bacharelato, Formación Profesional e Ensino de Idiomas. Especialidade: Ciencias Experimentais. Bioloxía, Xeoloxía, Física e Química
 Materias
  Didáctica das Ciencias Experimentais na Educación Secundaria
   Avaliación
  Descrición Cualificación Resultados de Formación e Aprendizaxe
Actividades introdutorias A análise das probas iniciais propias, por cada persoa alumna e a súa avaliación fundamentada. 10 B2
B3
B4
B6
B7
B8
B9
B14
B16
B17
C1
C5
C7
D1
D2
D3
Probas de resposta longa, de desenvolvemento Todas as persoas alumnas realizarán individualmente unha proba escrita con preguntas abertas, na que deben desenvolver, relacionar, organizar e presentar os coñecementos que teñen sobre a materia con respostas extensas; cara a avaliar as competencias adquiridas que inclúen preguntas abertas sobre un tema. 50 B2
B3
B4
B6
B7
B8
B9
B14
B16
B17
C3
C4
C5
C6
C7
C9
C10
C13
D1
D2
D3
Informes/memorias de prácticas A presentación dun caderno de aula, a xeito de informe - memoria co rexistro e a análise de todas actividades realizadas ao longo do desenvolvemento da materia. 40 B2
B3
B4
B6
B7
B8
B9
B16
B17
C3
C4
C5
C7
C9
C10
C12
C13
D1
D2
D3
 
Outros comentarios sobre a Avaliación

Criterios principais de cualificación.


Estruturación coidada
dos textos producidos e dos discursos formulados.


Pertinencia
das actividades prácticas e das investigacións propostas e a súa
aplicabilidade na aula-laboratorio, segundo a etapa – curso
destinada.


Estruturación
comprensiva dos coñecementos da materia e das competencias da etapa
educativa, relacionándoa coa futura práctica docente.


Formación en técnicas
de traballo intelectual e de habilidades experimentais que permitan
manexar axeitadamente os recursos y equipamentos didácticos das
aulas-laboratorios dos centros educativos de secundaria.


O coñecemento de
metodoloxía para a ensinanza das ciencias experimentais

Situacións singulares.

Aquelas persoas alumnas que non poidan asistir polo menos ao 80% das clases presencias, e teñan disculpa xustificada pola dirección do mestrado, deberán realizar as seguintes accións:

1º)- Realizar un traballo de investigación sobre algúns dos ámbitos temáticos da materia, segundo proposta consensuada co profesor, o que suporá o 50% da cualificación.

2º)- Realizar a proba presencial de resposta a proba de resposta longa, de desenvolvemento; que representará o 50% da cualificación.
Universidade de Vigo            | Reitoría | Campus Universitario | C.P. 36.310 Vigo (Pontevedra) | España | Tlf: +34 986 812 000