Resolución de problemas |
No laboratorio o profesor amosará anacos de código Java para axudar ao alumnado a entender mellor os principais conceptos da POO.
Esta metodoloxía está orientada á adquisición das competencias CE50, CE51 and CE53. |
Resolución de problemas de forma autónoma |
O alumnado resolverá de forma autónoma as prácticas que o profesor propoña no laboratorio. As solucións e as dúbidas que xurdan abordando estes problemas serán discutidas para identificar os erros máis comunmente cometidos.
Esta metodoloxía está orientada á adquisición das competencias CE50, CE51, CE53, CG6 e CG14. |
Estudo de casos |
O profesor supervisará e guiará ós alumnos durante o deseño dos diagramas UML, coa intención de identificar os erros máis comúns nesta fase do proxecto.
Esta metodoloxía está orientada á adquisición das competencias CE51 e CE52.
|
Aprendizaxe baseado en proxectos |
Os alumnos implementarán o sistema software proposto polo profesor. Disporán para isto da segunda parte do curso, combinando traballo presencial no laboratorio supervisado polo profesor con traballo non presencial.
Esta metodoloxía está orientada á adquisición das competencias CE50, CE53, CG6 e CG14. |