Aprendizaxe baseado en proxectos |
Os alumnos, organizados en grupos de 2 ou 3 persoas (segundo o criterio do profesor), desarrollarán o proxecto proposto nas clases de grupos C. O obxectivo é promover a discusión colectiva co fin de identificar os puntos clave que deberán traballarse no deseño e implementación de cada proxecto. O alumnado combinará o traballo presencial no laboratorio co traballo individual.
Mediante esta metodoloxía avaliaranse as competencias CG3, CG6 e CT3. |
Prácticas en aulas informáticas |
No laboratorio, o profesor exporá prácticas nas que se tratarán os principais conceptos da materia, facendo especial fincapé nos formatos de codificación empregados na transmisión de información multimedia. As dúbidas xurdidas durante o traballo autónomo do alumnado no laboratorio permitirán fomentar o debate do grupo a fin de acordar a mellor forma de resolver cada problema exposto.
Mediante esta metodoloxía avaliaranse as competencias CE84 e CG3. |
Prácticas en aulas informáticas |
No laboratorio, o profesor exporá prácticas nas que se abordarán os principais conceptos da materia, facendo especial fincapé nas posibles aplicacións no campo da TV Dixital Terrestre e a Televisión IP. As dúbidas xurdidas durante o traballo autónomo dos alumnos no laboratorio permitirán fomentar o debate do grupo a fin de acordar a mellor forma de resolver cada problema exposto.
Esta metodoloxía docente permitirá avaliar as competencias CE84, CG3 e CG6. |
Presentación |
Os alumnos, organizados en grupos de 2 ou 3 alumnos (segundo o criterio do profesor), presentarán as principais decisións de deseño e implantación do proxecto proposto nas horas C. O obxectivo é promover o debate arredor de cada proposta para poder identificar os puntos fortes e as debilidades de cada proposta.
Esta metodoloxía docente permitirá avaliar as competencias CG3, CG6 e CT3. |