Guia docente 2019_20
E. U. de Estudos Empresariais
Máster Universitario en Comercio Internacional
 Materias
  Márketing Internacional
   Avaliación
  Descrición Cualificación Resultados de Formación e Aprendizaxe
Lección maxistral Asistencia, actitud, participación en las clases. 5 C11
D3
Seminario Asistencia, actitud, participación en los seminarios. 5 C11
Obradoiro Resultado da actividade desenvolvida no obradoiro. 10 C11
D3
Resolución de problemas e/ou exercicios Proba sobre comprensión, coñecemento e aplicación de conceptos. 40 C11
Exame de preguntas obxectivas Proba de pregunta tipo test para comprobar o seguimiento da materia. 30 C11
D3
Traballo Realización dun traballo ligado á internacionalización da empresa. 10 C11
D3
 
Outros comentarios sobre a Avaliación

Os alumnos que participen na avaliación continua e non cumplan as cualificacións que lle permitan acadar o 50% da valoración terán que acudir á convocatoria extraordinaria.

Aqueles alumnos que non cumplan unha asistencia mínima do 70% terán que acudir ao examen final, a unha proba específica de avaliación.

Alumnos Versión Non Presencial.

Onde figura proba sobre comprensión, coñecemento e aplicación de  concetos, son valoracións que corresponderán a Casos prácticos.

As probas tipo test teñen a misma valoración.

O resto de valoracións corresponderán a foros ou otras actividades plantexadas dende o coordinador da materia.

Para superar a materia deberán entregar todas as actividades plantexadas. En caso contrario figurará coma non presentado. No espacio de teledocencia terán cumprida información.

Universidade de Vigo            | Reitoría | Campus Universitario | C.P. 36.310 Vigo (Pontevedra) | España | Tlf: +34 986 812 000