Guia docente 2021_22
Escola Universitaria de Estudos Empresariais
Máster Universitario en Comercio Internacional - Non Presencial
 Materias
  Márketing Internacional
   Avaliación
  Descrición Cualificación Resultados de Formación e Aprendizaxe
Debate El alumnado participara en foros ou debates sobre a materia. 30 A2
B1
C4
C24
D3
Resolución de problemas e/ou exercicios O alumno desenvolverá casos prácticos, lecturas ou exercicios sobre temas relacionados coa materia. 40 A2
C4
C22
C24
Exame de preguntas obxectivas Proba / s para a avaliación das competencias adquiridas. Poderían ser preguntas tipo test, exercicios, traballo, etc. para comprobar o seguimento da materia. 30 C4
C22
C24
 
Outros comentarios sobre a Avaliación

El MCI sigue un proceso de evaluación continua a través de la plataforma de teledocencia.

Para superar la materia deberán entregar todas las actividades planteadas. En caso contrario figurará coma non presentado. 

En el espacio de teledocencia se dará toda la información de la materia.

Universidade de Vigo            | Reitoría | Campus Universitario | C.P. 36.310 Vigo (Pontevedra) | España | Tlf: +34 986 812 000