Resolución de problemas e/ou exercicios |
Se valora a participación activa mediante a resolución de exercicios de autoavaliación expostos polo profesor e resoltos de forma autónoma polo alumnado. Os resultados da aprendizaxe avaliados son todos os da materia. |
10 |
A2 A3
|
|
|
D1
|
Titoría en grupo |
Valórase a participación activa do alumnado durante as actividades presenciais (clases remotas) e a participación nos debates que se exporán nos foros. Os resultados da aprendizaxe avaliados son todos os da materia. |
20 |
A2 A3
|
|
|
D1
|
O alumno, segundo a normativa vixente, ten dúas convocatorias de avaliación. A primeira lévase a cabo durante o segundo cuadrimestre e a segunda convocatoria (convocatoria extraordinaria) leva a cabo entre Xuño e Xullo de 2017. En ambas as convocatorias, os criterios de avaliación son os seguintes: - Cuestionarios (20%)
- Caso práctico (30%)
- Traballo de Materia ou Transversal (50%)
A cualificación rexerase segundo os seguintes supostos: - Cualificarase como “non presentado” ao alumnado que non realizase ningunha das actividades propostas.
- Cualificarase como “suspenso” ao alumnado que non realizase a totalidade das actividades propostas.
- Cualificarase como “suspenso” cando, presentadas o tres de actividades, a media de cualificación non alcance o 5.
- Para poder promediar a cualificación, cada unha das cualificacións parciais terá que superar a cualificación de 4,5 sobre 10.
Para a segunda convocatoria habilitarase de novo o acceso á plataforma docente para a realización dos cuestionarios e caso práctico e traballo transversal. Deberán presentarse a esta convocatoria os alumnos e as alumnas que obtivesen as cualificacións de non"presentado"ou "suspenso". No caso práctico exporase unha nova actividade. A cualificación final en segunda convocatoria rexerase polos mesmos criterios que a primeira convocatoria.
|