Resultados previstos na materia |
Tipoloxía |
Resultados de Formación e Aprendizaxe |
Coñecer as principais ferramentas que ofrece a lóxica e a teoría da argumentación xurídica contemporánea |
|
A8 A11
|
B13
|
Ser quen de argumentar xuridicamente. |
|
A8
|
|
Ser quen de manexar a oratoria xurídica. |
|
A15
|
|
Comprender a relación entre as teorías da interpretación xurídica e a práctica xurídica |
|
A13 A14
|
B1 B7
|
Ser quen de utilizar os principios e valores constitucionais como ferramenta de traballo da interpretación do Dereito e desenvolver dialéctica xurídica. |
|
A9
|
|
Apreciar a diversidade e a multiculturalidade. |
|
A5
|
|
Ser quen de identificar problemas xurídicos e abordar a súa solución de modo interdisciplinar. |
|
A11
|
|
Ser quen de manexar fontes xurídicas. |
|
A12
|
|
Ser quen de interpretar e analizar criticamente o ordenamento xurídico. |
|
A13
|
|
Capacidade de síntese e análise. |
|
|
B1
|
Capacidade para aprender. |
|
|
B2
|
Capacidade de xestión da información. |
|
|
B3
|
Capacidade para adaptarse a novas situacións. |
|
|
B4
|
Capacidade para organizar e planificar. |
|
|
B5
|
Resolver problemas de forma eficaz. |
|
|
B6
|
Aplicar pensamento crítico, lóxico e creativo. |
|
|
B7
|
Traballar de forma autónoma con iniciativa. |
saber facer | Saber estar / ser |
|
|
B8
|
Traballar de forma cooperativa. |
saber facer | Saber estar / ser |
|
|
B9
|
Preocupación pola calidade. |
|
|
B10
|
Comportarse de forma ética e mostrar responsabilidade social como cidadán e como profesional.
Comunicarse de xeito efectivo nun medio de traballo (habilidades nas relacións interpersoais).
Traballar desde unha perspectiva comparada, manexando información comparada.
|
saber facer | Saber estar / ser |
|
|
B11 B12 B13
|