Estudo de casos/análises de situacións |
Formulación dunha situación ou problemática xa dada ou que pode darse, partindo dlos diferentes factores involucrados, o análise dos antecedentes, condicións, etc. |
20 |
Probas de resposta longa, de desenvolvemento |
Probas para a avaliación das competencias que inclúen preguntas sobre o temario. Os alumnos deben desenvolver, relacionar, organizar e expoñer os coñecementos que teñen sobre a materia nunha resposta extensa. |
80 |
O alumno que non se acolla á avaliación continua poderá facer un exame final no que se lle formularán, en relación cos contidos da materia, preguntas de resposta longa. A cualificación máxima deste exame será dun 80% do total. O sistema de avaliación na segunda edición, tanto para o alumno que se acolla á avaliación continua, como para o que non se acolla, consistirá na realización dunha proba de resposta longa, que terá a descrición e cualificación sinalada no parágrafo anterior. Gardaranse e aplicarán as outras cualificacións que tivese o alumno que se houbese *acojido á avaliación continua. Datas e lugares das probas de avaliación: -Fin de carreira: día 22 de outubro, ás 16.00 hs. -1ª edición: día 26 de maio, ás 17.00 hs., aula 1.4 -2ª edición: día 10 de xullo, ás 16.00 hs., aula 2.4 |