1. AVALIACIÓN CONTINUA O 50% de a cualificación deriva de unha proba final e o 50% restante deriva de a avaliación continua a o longo de o cuatrimestre, con os seguintes mecanismos correctores en función de o resultado de o exame (proba) final:
- de 0,0 a 3,4 puntos en o exame final: o 100% de a cualificación final será a nota de o exame. - de 3,5 a 7,4 puntos en o exame final: a cualificación será a media entre o exame e a avaliación continua. - de 7,5 a 10 puntos en o exame final: a cualificación será a media entre o exame e a avaliación continua sempre que tal media sirva para que o estudante mellore a cualificación de o exame, de non ser así (e en beneficio de o estudante) computarase só a nota de o exame.
A avaliación continua deriva de unha valoración de conxunto de o traballo desenvolvido por a/o estudante a o longo de o curso. A título orientativo, valorarase en un 10% o traballo en os grupos A, e en un 40% de o traballo en os grupos B [incluíndo aquí, de acordo con os contidos de a memoria, resolución de casos prácticos (30%) + exposición e debate (10%)].
A presenza física de un estudante en clase non é mérito algún. O mero feito de asistir a clase non é unha actividade que reflicta ningunha actitude nin aptitude de o alumno nin favorable nin desfavorable en términos académicos ou intelectuais, nin aporta absolutamente ningún dato relevante que sirva para evaluar nin competencias nin habilidades nin o coñecemento e madurez alcanzado respecto de os contidos de a materia -que é de o que se trata, en definitiva-. En consecuencia, asistir a clase por si só NON SE VALORA. O que si se valora en a avaliación continua é a asistencia activa (asistencia + participación).
Valorarase positivamente a disposición voluntaria de os alumnos para efectuar lecturas ou traballos complementarios tutorizados por o profesor.
Para poder acceder a a avaliación continua será requisito necesario que a/o estudante incorpore a súa fotografía a a ficha correspondente en a plataforma TEMA e SOLICITALO EXPRESAMENTE A través de A PLATAFORMA FAITIC.
A cualificación de os alumnos que (por circunstancias persoais, laborais ou académicas) non participen en a avaliación contínua, derivará en un 100% de o exame final.
EXAME
Queda prohibido o uso de calquera tipo de dispositivo eléctrico ou electrónico durante o exame; o incumplimiento por parte de un/unha estudante de esta regra supoñerá o suspenso con un unha cualificación de "0" puntos, sen prexuízo de as posibles medidas disciplinarias que resulten pertinentes.
- Primeira opción - maio O exame será oral, e o estudante poderá durante o mesmo consultar textos legais de acordo con as instrucións facilitadas por o profesor.
A os efectos de poder calcular o tempo medio de duración de cada exame e, con iso, poder garantir a os alumnos que os seus exames teña lugar o día de a convocatoria oficial, os estudantes que desexen asistir a o exame oral deberán previamente manifestar tal vontade a través de a plataforma TEMA. Os alumnos que o soliciten graciablemente con a suficiente antelación, sempre que o profesorado teña disponibilidad, poderán realizar un exame oral en unha data ou hora distinta (pero próxima) a a de a convocatoria oficial de exame. Tal data será previamente fixada por o profesor e será a mesma para todos os solicitantes. A solicitude deberá ser por escrito e incluír renuncia expresa ao dereito a presentarse a o exame en a data fixada oficialmente.
- Segunda opción - xullo. O exame consistirá en un número limitado de cuestións de resposta escrita e curta. Poderanse utilizar textos legais de acordo con as instrucións que facilite o profesor.
- Fin de carreira A avaliación de fin de carreira dependerá en un 100% da nota do exame (que será de o mesmo tipo que o utilizado en a convocatoria de xullo).
- Outros aspectos As datas e horarios de as probas de avaliación de as diferentes convocatorias son as especificadas en o calendario de probas de avaliación aprobado por a Xunta de Facultade
ART. 13.2.d de o ESTATUTO DE O ESTUDANTE UNIVERSITARIO: O art. 13.2.d de o Estatuto de o Estudante Universitario (aprobado por R.D. 1791/2010, de 30 de decembro) establece como deber de todos os estudantes: "Absterse de a utilización ou cooperación en procedementos fraudulentos en as probas de avaliación, en os traballos que se realicen ou en documentos oficiais de a universidade". Si o profesor constatase en calquera momento a infracción de tal deber (copiar en un exame; plagiar todo o parte de un traballo de libros, revistas, páxinas web etc.; presentar como propios traballos total ou parcialmente alleos; etc.), o alumno suspenderá ese curso a materia con un 0, sen prexuízo de as posibles medidas disciplinarias que resulten pertinentes. |