Guia docente 2015_16
Facultad de Ciencias Empresariales y Turismo
Grao en Consultoría e Xestión da Información
 Materias
  Investigación de mercados
   Resultados de aprendizaxe
Resultados previstos na materia Resultados de Formación e Aprendizaxe
Adquirir, comprender e asimilar os coñecementos acerca dos conceptos, estratexias, técnicas e procesos vinculados á investigación comercial a través da xestión de información. C2
C4
C5
C6
C10
C15
C16
C17
C18
D1
D4
Implementar a capacidade de planificación, xestión e dirección dos procesos vinculados á investigación de mercados de forma ética, responsable, transversal e asertiva. C5
C16
C17
C19
C22
C23
C28
D1
D3
Motivar ao alumnado a desenvolver as súas habilidades de comunicación e escritas mediante métodos con alta implicación creativa, grupal e tecnolóxica, así como o uso de diversas técnicas doutras áreas de coñecemento vencelladas. C17
C19
C20
C21
C24
C27
D1
D2
Universidade de Vigo            | Rectorado | Campus Universitario | C.P. 36.310 Vigo (Pontevedra) | España | Tlf: +34 986 812 000