Guia docente 2015_16
Facultad de Ciencias Empresariales y Turismo
Grao en Consultoría e Xestión da Información
 Materias
  Investigación de mercados
   Avaliación
  Descrición Cualificación Resultados de Formación e Aprendizaxe
Presentacións/exposicións Desenvolveranse diferentes presentacións ao longo do cuadrimestre en relación ao traballo a desenvolver. 25 C2
C4
C5
C6
C10
C15
C16
C17
C18
C19
C20
C21
C22
C23
C24
C27
C28
D1
D2
D3
D4
Probas de resposta curta Proba para a avaliación dos coñecementos e competencias adquiridas. 20 C2
C4
C5
C6
C10
C15
C16
C17
C18
C19
C20
C21
C22
C23
C24
C27
C28
D1
D2
D3
D4
Traballos e proxectos Realización dunha investigación de mercado sobre unha temática determinada en vinculación á área de coñecementos. Deberase desenvolver, relacionar, organizar e presentar os coñecementos que teñen sobre a materia. 55 C2
C4
C5
C6
C10
C15
C16
C17
C18
C19
C20
C21
C22
C23
C24
C27
C28
D1
D2
D3
D4
 
Outros comentarios sobre a Avaliación

A avaliación establecida anteriormente é para o alumnado que opte por realizar AVALIACIÓN CONTINUA. A nota que obteñan das probas gardarase para a convocatoria do mesmo ano académico. Para realizar media co resto de notas, deberase acadar o 50% NA PROBA DE RESPOSTA CURTA.


Para o alumnado que opte por NON REALIZAR AVALIACIÓN CONTINUA, deberá presentarse con todo o material na data oficial da proba establecida no calendario escolar do cuadrimestre. A proba será de carácter teórico-práctico.

NOTA: As datas e horarios das probas de avaliación das diferentes convocatorias son as especificadas no calendario de probas de avaliación aprobado pola Xunta de Centro para o curso 2015-2016
Universidade de Vigo            | Rectorado | Campus Universitario | C.P. 36.310 Vigo (Pontevedra) | España | Tlf: +34 986 812 000