Guia docente 2015_16
Facultad de Ciencias Empresariales y Turismo
Grao en Consultoría e Xestión da Información
 Materias
  Tecnoloxías de comercio electrónico
   Resultados de aprendizaxe
Resultados previstos na materia Resultados de Formación e Aprendizaxe
Posuír e comprender coñecementos acerca dos principios e capacidades e a súa aplicación na práctica profesional C4
Posuír e comprender coñecementos achega do crecemento e a importancia da economía dixital, así como as súas implicacións socioeconómicas nas tecnoloxías da información, o comercio electrónico e o comportamento do consumidor. C9
Exercer un papel de *intermediación entre as áreas funcionais dunha organización e as tecnolóxicas ao servizo da información. C11
Propor, analizar, *validar e manter solucións informáticas no contexto dunha organización empresarial. C13
Habilidade para utilizar un amplo rango de sistemas, fontes de información e ferramentas de comunicación ou de colaboración electrónicas. C15
Competencias cognitivas de pensamento crítico, análise e síntese, incluíndo a habilidade para relacionar e ordenar datos, ideas e teorías nun argumento ben estruturado especialmente nos aspectos organizativos e concernentes á xestión da información e as súas tecnoloxías, coa finalidade de xogar un papel relevante na mellora da calidade da organización. C19
Capacidade para adaptarse a situacións novas e a novos coñecementos traballando *autónomamente e con espírito de superación. C27
Motivación pola calidade e a mellora continua. D4
Universidade de Vigo            | Rectorado | Campus Universitario | C.P. 36.310 Vigo (Pontevedra) | España | Tlf: +34 986 812 000