Guia docente 2015_16
Facultad de Ciencias Empresariales y Turismo
Grao en Consultoría e Xestión da Información
 Materias
  Mercadotecnia relacional en s-business
   Resultados de aprendizaxe
Resultados previstos na materia Resultados de Formación e Aprendizaxe
Establecer e interiorizar os coñecementos vinculados a deseñar e implementar a relación cos clientes empregando diferentes ferramentas de marketing a través de Internet. A1
A2
A3
A4
A5
C1
C2
C3
C4
C7
C8
C9
C10
C12
C13
C16
C17
C18
C19
C20
C21
C22
C23
C24
C26
C27
C28
D1
D2
Deseñar e executar plans e programas de marketing relacional on-line de forma eficiente e ética. A1
A2
A3
A4
A5
C1
C2
C3
C4
C7
C8
C9
C10
C12
C13
C16
C17
C18
C19
C20
C21
C22
C23
C24
C26
C27
C28
D1
D2
Implementar as habilidades vinculadas ás novas tecnoloxías, programas de deseño e ferramentas de creatividade que permitan implementar ou crear novas técnicas de marketing relacional interactivo, co obxetivo de fidelización. A1
A2
A3
A4
A5
C1
C2
C3
C4
C7
C8
C9
C10
C12
C13
C16
C17
C18
C19
C20
C21
C22
C23
C24
C26
C27
C28
D1
D2
Universidade de Vigo            | Rectorado | Campus Universitario | C.P. 36.310 Vigo (Pontevedra) | España | Tlf: +34 986 812 000