Guia docente 2015_16
Facultad de Ciencias Empresariales y Turismo
Grao en Consultoría e Xestión da Información
 Materias
  Mercadotecnia relacional en s-business
   Bibliografía. Fontes de información
Barquero, J.D., Rodríguez, C., Barquero, M. e Huertas, F., Marketing de clientes, McGraw Hill, Madrid,
Barroso, C. e Martín, E., Marketing Relacional, ESIC, Madrid,
Burgos, E. e Cortés, M., Iníciate en el marketing 2.0, Netbiblo, A Coruña,
Chiesa, C., CRM. Las cinco pirámides del marketing relacional, Deusto, Barcelona,
Peppers, D., Managing customer relationships : a strategic framework, Hoboken : John Wiley & Sons, cop.,
Sheth, J.N. e Parvatiyar,, Handbook of relationship marketing, Thousand Oaks : Sage Publications,

Universidade de Vigo            | Rectorado | Campus Universitario | C.P. 36.310 Vigo (Pontevedra) | España | Tlf: +34 986 812 000