Guia docente 2016_17
Facultade de Belas Artes
Grao en Belas Artes
 Materias
  Psicoloxía: Psicoloxía da arte
   Avaliación
  Descrición Cualificación Resultados de Formación e Aprendizaxe
Prácticas de laboratorio Avaliación formativa continua Avaliación *sumativa: valórase a asistencia, a preparación-documentación, a claridade, a organización de contidos, o traballo en grupo e a actitude.
RESULTADOS DE APRENDIZAXE
1-O alumnado será capaz de contemplar distintas posibilidades na resolución dun problema.
2-Os alumnos/*as serán capaces de comprender e valorar distintos discursos.
3- O alumnado coñecerá distintos criterios de avaliación e aplicaraos a procesos de percepción e memoria.
4- Os alumnos/*as coñecerán probas para a creación de imaxes mentais.
5- O alumnado desenvolvesen a habilidade para dialogar e chegar a acordos en traballos en grupo.
10 B6
C22
C23
C26
C28
C29
C33
C34
Traballos tutelados Avaliación formativa continua
Valórase a adecuación ás normas *preestablecidas pola profesora e a actitude.
RESULTADOS DE APRENDIZAXE
1- O alumnado será capaz de relacionar os procesos de percepción e memoria no proceso artístico.
2- Os alumnos/*as serán capaces de relacionar o proceso creativo, a imaxinaría mental e os mapas cognitivos na creación artística.
3- Os alumnos/*as serán capaces de comprender e valorar distintos discursos.
5 C26
C27
C29
C34
Traballos de aula Avaliación formativa continua
Avaliación *sumativa: valórase a colaboración e a implicación nas actividades.
RESULTADOS DE APRENDIZAXE
1- O alumnado adquirirá coñecementos básicos dos procesos de percepción e memoria.
2- O alumnado adquirirá coñecementos básicos achega do proceso creativo, a imaxinaría mental e os mapas cognitivos.
3- O alumnado será capaz de relacionar os procesos de percepción e memoria no proceso artístico.
4- Os alumnos/*as serán capaces de relacionar o proceso creativo, a imaxinaría mental e os mapas cognitivos na creación artística.
5- O alumnado será capaz de contemplar distintas posibilidades na resolución dun problema.
6- Os alumnos/*as coñecerán probas para a creación de imaxes mentais.
5 C22
C25
C26
C27
C29
C30
C33
C37
Outros Avaliación *sumativa de lecturas: valórase a adecuación ás normas *preestablecidas, a implicación, o nivel de profundidade en argumentacións e reflexións, e a actitude.
5
Prácticas autónomas a través de TIC Avaliación formativa e continua.
Avaliación *sumativa: valórase a utilización de distintas ferramentas, a implicación, as argumentacións e reflexións, e a actitude.
RESULTADOS DE APRENDIZAXE
1- O alumnado adquirirá coñecementos básicos dos procesos de percepción e memoria.
2- O alumnado adquirirá coñecementos básicos achega do proceso creativo, a imaxinaría mental e os mapas cognitivos.
5 C22
C25
C27
C30
C33
Presentacións/exposicións Avaliación formativa e continua
Avaliación *sumativa: valórase a claridade e a sinxeleza na exposición, a compostura e a actitude na exposición.
RESULTADOS DE APRENDIZAXE
1- O alumnado será capaz de defender publicamente un traballo previamente elaborado de forma clara, con linguaxe e actitude correcta.
5 C23
C29
Probas de tipo test Avaliación **sumativa e final: consistirá nunha proba obxectiva sobre os contidos que conforman a materia. A proba constará de 30 preguntas con catro alternativas, das que só unha é correcta. Esta avaliación **faráse no período de avaliación o final do *cuadrimestre, en horario de teoría.
RESULTADOS DE APRENDIZAXE
1- O alumnado adquirirá coñecementos básicos dos procesos de percepción e memoria.
2- O alumnado adquirirá coñecementos básicos achega do proceso creativo, a imaxinaría mental e os mapas cognitivos.
3- O alumnado será capaz de relacionar os procesos de percepción e memoria no proceso artístico.
4- Os alumnos/*as serán capaces de relacionar o proceso creativo, a imaxinaría mental e os mapas cognitivos na creación artística.
5- O alumnado será capaz de contemplar distintas posibilidades na resolución dun problema.
6Os alumnos/*as serán capaces de comprender e valorar distintos discursos.
60 C22
C25
C26
C27
C29
C30
C33
C34
C37
Cartafol/dossier Avaliación final do traballo tutelado: valórase a adecuación ás normas establecidas, a preparación, a claridade, os medios utilizados e o nivel de profundización.

RESULTADOS DE APRENDIZAXE
1- O alumnado é capaz de realizar un traballo escrito que implique un xuízo reflexivo, respectando os modos e formas academicamente establecidos.
5 C4
C27
C29
 
Outros comentarios sobre a Avaliación
Farase unha proba tipo test ao final do cuadrimestre, Mércores 11 de Xaneiro de 2017 ás 10,30horas.
A convocatoria extraordinaria fin de carreira será o 26 de outubro ás 11*h.
A convocatoria extraordinaria de Xullo será o luns 4 de Xullo de 2017 ás 10*h.
Na convocatoria de xullo só se poderá optar a próbaa tipo test, aínda que se terá en conta a puntuación alcanzada en distintas actividades durante o cuadrimestre.
Universidade de Vigo            | Reitoría | Campus Universitario | C.P. 36.310 Vigo (Pontevedra) | España | Tlf: +34 986 812 000