|
Descrición |
Cualificación |
Resultados de Formación e Aprendizaxe |
Prácticas de laboratorio |
Avaliación formativa continua Avaliación *sumativa: valórase a asistencia, a preparación-documentación, a claridade, a organización de contidos, o traballo en grupo e a actitude. RESULTADOS DE APRENDIZAXE 1-O alumnado será capaz de contemplar distintas posibilidades na resolución dun problema. 2-Os alumnos/*as serán capaces de comprender e valorar distintos discursos. 3- O alumnado coñecerá distintos criterios de avaliación e aplicaraos a procesos de percepción e memoria. 4- Os alumnos/*as coñecerán probas para a creación de imaxes mentais. 5- O alumnado desenvolvesen a habilidade para dialogar e chegar a acordos en traballos en grupo. |
10 |
|
B6
|
C22 C23 C26 C28 C29 C33 C34
|
|
Traballos tutelados |
Avaliación formativa continua Valórase a adecuación ás normas *preestablecidas pola profesora e a actitude. RESULTADOS DE APRENDIZAXE 1- O alumnado será capaz de relacionar os procesos de percepción e memoria no proceso artístico. 2- Os alumnos/*as serán capaces de relacionar o proceso creativo, a imaxinaría mental e os mapas cognitivos na creación artística. 3- Os alumnos/*as serán capaces de comprender e valorar distintos discursos. |
5 |
|
|
C26 C27 C29 C34
|
|
Traballos de aula |
Avaliación formativa continua Avaliación *sumativa: valórase a colaboración e a implicación nas actividades. RESULTADOS DE APRENDIZAXE 1- O alumnado adquirirá coñecementos básicos dos procesos de percepción e memoria. 2- O alumnado adquirirá coñecementos básicos achega do proceso creativo, a imaxinaría mental e os mapas cognitivos. 3- O alumnado será capaz de relacionar os procesos de percepción e memoria no proceso artístico. 4- Os alumnos/*as serán capaces de relacionar o proceso creativo, a imaxinaría mental e os mapas cognitivos na creación artística. 5- O alumnado será capaz de contemplar distintas posibilidades na resolución dun problema. 6- Os alumnos/*as coñecerán probas para a creación de imaxes mentais. |
5 |
|
|
C22 C25 C26 C27 C29 C30 C33 C37
|
|
Outros |
Avaliación *sumativa de lecturas: valórase a adecuación ás normas *preestablecidas, a implicación, o nivel de profundidade en argumentacións e reflexións, e a actitude. |
5 |
|
|
|
|
Prácticas autónomas a través de TIC |
Avaliación formativa e continua. Avaliación *sumativa: valórase a utilización de distintas ferramentas, a implicación, as argumentacións e reflexións, e a actitude. RESULTADOS DE APRENDIZAXE 1- O alumnado adquirirá coñecementos básicos dos procesos de percepción e memoria. 2- O alumnado adquirirá coñecementos básicos achega do proceso creativo, a imaxinaría mental e os mapas cognitivos. |
5 |
|
|
C22 C25 C27 C30 C33
|
|
Presentacións/exposicións |
Avaliación formativa e continua Avaliación *sumativa: valórase a claridade e a sinxeleza na exposición, a compostura e a actitude na exposición. RESULTADOS DE APRENDIZAXE 1- O alumnado será capaz de defender publicamente un traballo previamente elaborado de forma clara, con linguaxe e actitude correcta. |
5 |
|
|
C23 C29
|
|
Probas de tipo test |
Avaliación **sumativa e final: consistirá nunha proba obxectiva sobre os contidos que conforman a materia. A proba constará de 30 preguntas con catro alternativas, das que só unha é correcta. Esta avaliación **faráse no período de avaliación o final do *cuadrimestre, en horario de teoría. RESULTADOS DE APRENDIZAXE 1- O alumnado adquirirá coñecementos básicos dos procesos de percepción e memoria. 2- O alumnado adquirirá coñecementos básicos achega do proceso creativo, a imaxinaría mental e os mapas cognitivos. 3- O alumnado será capaz de relacionar os procesos de percepción e memoria no proceso artístico. 4- Os alumnos/*as serán capaces de relacionar o proceso creativo, a imaxinaría mental e os mapas cognitivos na creación artística. 5- O alumnado será capaz de contemplar distintas posibilidades na resolución dun problema. 6Os alumnos/*as serán capaces de comprender e valorar distintos discursos. |
60 |
|
|
C22 C25 C26 C27 C29 C30 C33 C34 C37
|
|
Cartafol/dossier |
Avaliación final do traballo tutelado: valórase a adecuación ás normas establecidas, a preparación, a claridade, os medios utilizados e o nivel de profundización.
RESULTADOS DE APRENDIZAXE 1- O alumnado é capaz de realizar un traballo escrito que implique un xuízo reflexivo, respectando os modos e formas academicamente establecidos. |
5 |
|
|
C4 C27 C29
|
|
|
Outros comentarios sobre a Avaliación |
Farase unha proba tipo test ao final do cuadrimestre, Mércores 11 de Xaneiro de 2017 ás 10,30horas.
A convocatoria extraordinaria fin de carreira será o 26 de outubro ás 11*h.
A convocatoria extraordinaria de Xullo será o luns 4 de Xullo de 2017 ás 10*h.
Na convocatoria de xullo só se poderá optar a próbaa tipo test, aínda que se terá en conta a puntuación alcanzada en distintas actividades durante o cuadrimestre.
|