|
Descrición |
Cualificación |
Resultados de Formación e Aprendizaxe |
Sesión maxistral |
Asistencia, participación e compromiso co seguimento dos temas e exercicios propostos. O alumnado será capaz de identificar a obra de arte en relación ao seu contorno físico. |
0,5 |
|
|
C6
|
|
Resolución de problemas e/ou exercicios |
Realización, seguimento e entrega dos traballos e/ou exercicios. O alumnado coñecerá os modos de articular o espazo na obra de arte.O alumnado coñecerá o vocabulario artístico en relación ás súas dimensións espacial e temporal.O alumnado será capaz de entender a obra de arte en relación á contorna.O alumnado será capaz de comprender a dimensión temporal da obra de arte.O alumnado será capaz de entender e desenvolver o espazo inherente á obra de arte.O alumnado será capaz de ter visión espacial.O alumnado será capaz de entender e desenvolver o tempo inherente á obra de arte. O alumnado será capaz de entender e desenvolver o tempo inherente á obra de arte.O alumnado adquirirá habilidade traballar en dúas e en tres dimensións. O alumnado adquirirá habilidade para o traballo en diferentes escalas |
60 |
|
|
C6 C9 C12 C22 C25 C31 C36 C42
|
|
Resolución de problemas e/ou exercicios de forma autónoma |
Realización de exercicios no tempo do traballo autónomo. Traballo de Campo para un documento cartográfico, fundamentado no rexistro espazo-temporal. O exercicio que ten unha cualificación dun 20%, consta da presentación dun Caderno de Campo, e un proxecto de Cartografía. O alumnado adquirirá a habilidade para utilizar as dimensións temporal e espacial da creación artística. |
20 |
|
|
C36 C38 C42
|
|
Titoría en grupo |
Asistencia e participación na análise de resultados. |
0,5 |
|
|
|
|
Probas de resposta longa, de desenvolvemento |
Hai uns textos de lectura obrigatoria propostos polo profesorado a principio do cuadrimestre. Os estudantes deben ter en conta a importancia de relacionar a súa práctica e experiencia persoal nesta área, cos conceptos teóricos *asimilables destas lecturas. A avaliación das lecturas farase mediante un exame obrigatorio, tipo test, ao final do cuadrimestre.O alumnado será capaz de comprender a dimensión temporal da obra de arte.O alumnado será capaz de entender e desenvolver o espazo inherente á obra de arte |
8 |
|
|
C22 C25 C31
|
|
Cartafol/dossier |
Realizacion, seguimento e entrega da memoria dossier con todos os traballos propostos durante cúrsoo. Valorarase moi positivamente que, nos textos que se inclúan no dossier, fágase referencia aos contidos propostos tanto nas leccións maxistrais como nos textos de lectura obrigatoria. O alumnado será capaz de comprender a dimensión temporal da obra de arte.O alumnado será capaz de entender e desenvolver o espazo inherente á obra de arte |
10 |
|
|
C22 C25 C31
|
|
Probas de resposta curta |
Exame tipo test encamiñado a medir os coñecementos adquiridos e asimilados, nas clases maxistrais. Este exame faise conxunto e como parte do exame de lecturas obrigatorias. O alumnado coñecerá os modos de articular o espazo na obra de arte. O alumnado coñecerá o vocabulario artístico en relación ás súas dimensións espacial e temporal. O alumnado será capaz de entender a obra de arte en relación á contorna. O alumnado será capaz de comprender a dimensión temporal da obra de arte.O alumnado será capaz de entender e desenvolver o espazo inherente á obra de arte. |
2 |
|
|
C6 C9 C12 C14 C22 C25 C31
|
|
|
Outros comentarios sobre a Avaliación |
A materia ten unha avaliación continua, o que significa que hai que levar ao día os traballos e propostas desenvolvidas na materia, realizándose as entregas dos devanditos traballos puntualmente e nas datas sinaladas ao longo do curso. As devanditas datas atópanse recollidas na axenda da materia, colgada en *faitic e visible no taboleiro da aula.
Ao fin do período lectivo, despois das entregas finais de exercicios, no caso de non superar satisfactoriamente algún dos exercicios ou non realizar a proba escrita, ou non entregar a memoria, o alumno aparecerá como non presentado na acta de xuño. DATA FINAL DE ENTREGAS POR CURSO: DÍAS 24 E 25 DE MAIO 2017. DATA DA PROBA ESCRITA (para a avaliación dos coñecementos adquiridos coas lecturas propostas durante cúrsoo e as clases teóricas dispensadas) : DÍAS 24 E 25 DE MAIO 2017
PROBAS DE AVALIACIÓN CONVOCATORIA EXTRAORDINARIA DE XULLO 2017: 12 DE XULLO, 16:00 HORAS.
Para aprobar a materia deberá facer, no seu caso o exame, repetir traballos non aptos se así o indicaron os profesores, e/ou entregar os traballos que falten na convocatoria de xuño. |