Debates |
Valoraranse as capacidades discursivas e argumentativas do alumno. Incentivaranse ou xerarán debates na materia co fin de identificar as canles reais de exposición e difusión da arte contemporáneo. O alumno comprenderá as canles reais de exposición e difusión da arte contemporáneo. Distinguir aqueles espazos e proxectos esgotados ou estériles.O alumno distinguirá entre a reflexión realizada desde a arte, fronte á textualidad das ciencias sociais que se diseminan no campo da arte. O alumno modificará a vella e esgotada idea da arte identitario, e substituíla por linguaxes universais matizadas desde o imaxinario propio. O alumno alcanzará unha certa habilidade para establecer discursos críticos sobre a arte contemporánea. |
10 |
|
B1 B2 B3 B4 B5 B6 B7 B8 B9 B10 B11 B12 B13 B15 B16
|
C1 C2 C3 C4 C5 C6 C7 C8 C9 C10 C12 C13 C14 C17 C18 C19 C20 C21 C25 C35 C37
|
|
Resolución de problemas e/ou exercicios |
A avaliación continua será o sistema de valoración nos diferentes exercicios que se desenvolverán ao longo do curso.
O alumno alcanzará unha certa habilidade para establecer discursos críticos sobre a arte contemporánea. O alumno determinará contextos posibilistas para o desenvolvemento de proxectos e obras artísticas contemporáneas. O alumno identificará as causas culturais (relixiosas, políticas e económicas) que determinan os contextos artísticos contemporáneos. O alumno distinguirá entre producións artísticas que representan a contemporaneidad e aquelas que simplemente suceden no tempo. O alumno destinará recursos imaxinativos para albiscar a creación artística en contextos contemporáneos. |
60 |
|
B1 B2 B3 B4 B5 B6 B7 B8 B9 B10 B11 B12 B13 B15 B16
|
C1 C2 C3 C4 C5 C6 C7 C8 C9 C10 C12 C13 C14 C17 C18 C19 C20 C21 C25 C35 C37
|
|
Presentacións/exposicións |
Valorarase o resultado alcanzado na realización do traballo e na súa exposición; de igual modo, as capacidades comunicativas, analíticas, críticas e argumentativas.
O alumno identificará aquelas prácticas artísticas contemporáneas que son resultado dunha realidade profunda, fronte a simulacións institucionalizadas.
O alumno destinará recursos imaxinativos para albiscar a creación artística en contextos contemporáneos. O alumno recoñecerá aquelas achegas discursivas que son propias coas sensibilidades contemporáneas. |
30 |
|
B1 B2 B3 B4 B5 B6 B8 B9 B10 B11 B13 B15 B16
|
C1 C2 C4 C5 C6 C7 C8 C9 C10 C13 C17 C19 C21 C25 C35 C37 C39
|
|
A avaliación será contínua. Haberá unha convocatoria común luns 22 de maio de 2016 co seguinte horario: Grupos P1, P2: de 9,30 h. a 11,30 h. Grupos P3 e P4: de 16,30 h. a 21,30 h Convocatoria Extraordinaria Fin de Carreira: indicarase a cada estudante os traballos que debe presentar e/ou se ten que realizar algunha proba de avaliación específica. Data e hora da convocatoria: 27 de Outubro do 2016 ás 10.00 h. Convocatoria Extraordinaria XULLO: día 7 de xullo 2017. Hora: 10,00 h. |