Guia docente 2016_17
Facultade de Belas Artes
Grao en Belas Artes
 Materias
  Produción artística: Imaxe II
   Contidos
Tema Subtema
CONTIDOS XERAIS
Dado o carácter multidisciplinar desta materia e a transversalidade que require, establécense varios bloques de traballo.
Impartiranse contidos teórico-prácticos relacionados e en continuo diálogo co proxecto final, ao redor dun proxecto de arte múltiple seriado.
CONTIDO TEMÁTICO.
Características da arte múltiple contemporáneo: Multiplicación - variación - repetición - transformación.
Confluencia e integración de disciplinas. *Hibridación.
Métodos relacionados coa elaboración de obra *reproducible: Imaxe analóxica e dixital; Técnicas gráficas tradicionais, experimentais, industriais, mixtas; Fotografía; Ilustración; Deseño gráfico.
Do gravado de ilustración ao proxecto seriado contemporáneo: o Libro de Artista, Foto Libro e/ou Cartafol editado .
Ámbitos de difusión e consumo da obra múltiple hoxe: mercado, edición, centros de difusión, certames, feiras, internet…
CONTIDO DO PROXECTO.
Arte múltiple: Proxecto gráfico seriado; Libro de Artista.
Concepto / idea: narración, códigos visuais, función *comunicativa, colección, arquivo, o concepto libro...
Formato: dimensións, relación do todo e os seus partes, obras independentes ou unidas, número de pezas...
Estrutura: *fragmentación, *secuencialidad, ritmo, bucle, transversalidade...
Procesos: Técnicas de reprodución, técnicas gráficas tradicionais (*xilografía, *calcografía, *serigrafía, técnicas *aditivas...), procesos dixitais, fotografía...
Materiais: papeis, outros soportes.
Presentación: cartafol, caixa, libro (portada, tapa, cubertas, solapas, contraportada, gardas...), créditos, ficha técnica.
Investigación paralela. Procura de referentes. Lectura de textos. Presentación do proxecto.
*I. GRAVADO E *ESTAMPACIÓN *I.1. PROXECTO E MEDIO. Elección do proceso técnico máis adecuado á idea de *pre-proxecto. Combinación de procesos. Experimentación. Matriz evolutiva. Ferro perdido. Recursos de *estampación (viscosidade de tintas, cores, rodetes, *collage...). Relacións de permeabilidade entre procesos tradicionais e dixitais.
*I.2. GRÁFICA E *SERIACIÓN. Repetición / transformación. Da estampa á páxina.
*I.3. SOPORTE. Papeis, teas, outros.
*I.4. PRESENTACIÓN. Cartafoles, Libro manual ou dixital.
*II. DESEÑO *GÁFICO / EDITORIAL. *MAQUETACIÓN *II.1. A TIPOGRAFÍA: tipos, estilos, tamaños…
*II.2. *MAQUETACIÓN BÁSICA: Composición na páxina: organización, xerarquía visual, *codificación, relacións entre texto e imaxe.
*II.3. A *RETÍCULA. Partes dunha *retícula, definición da *retícula, marxes.
*II.4. PARTES DUN LIBRO. A páxina, a dobre páxina e o todo.
*II.5. ENCADERNACIÓN. Tipoloxía da encadernación.
*III. DEBUXO E ILUSTRACIÓN *III.1. O DEBUXO COMO MEDIO TRANSVERSAL A TODAS As DISCIPLINAS.
*III.2. GRAVADO E ILUSTRACIÓN.
*III.3. CADERNOS DE CAMPO.
*III.4. *FANZINE E CÓMIC.
*IV. FOTOGRAFÍA *IV.1. CONCEPTOS, CREATIVIDADE E MODOS DE EXPRESIÓN NA FOTOGRAFÍA.
*IV.2. A IMAXE ANALÓXICA E DIXITAL. Recursos de manipulación e transformación.
*IV.3. *INPUT DA IMAXE DIXITAL. *Escaneado. Resolucións de entrada en relación cos formatos e dimensións finais.
*V.4. PRODUCIÓN. Impresoras dixitais e soportes adecuados.
*V. *INTERDISCIPLINARIEDAD *V.1. COMBINACIÓN DE PROCESOS. MESTIZAXE: Xustificación. Adecuación entre concepto e medio.
*V.2. *DESDIBUJAMIENTO DAS DISCIPLINAS: Arte / Comunicación. Deseño / Arte. Imaxe dixital / Imaxe tradicional. O Libro de Artista como proxecto mixto.
*V.3. PRODUCIÓN. Relación entre idea e soporte.
Universidade de Vigo            | Reitoría | Campus Universitario | C.P. 36.310 Vigo (Pontevedra) | España | Tlf: +34 986 812 000