Guia docente 2013_14
Facultade de Belas Artes
Grao en Belas Artes
 Materias
  Produción artística: Imaxe II
   Avaliación
  Descrición Cualificación
Sesión maxistral Asistencia a clase. Demostración da adquisición dos coñecementos básicos da materia aplicados aos contidos do curso en traballos teóricos e prácticos. 11
Proxectos O sistema de avaliación será continuo e rexerase en base aos seguintes criterios:
CRITERIOS XERAIS DE AVALIACIÓN.
O interese artístico dos exercicios e do proxecto final. O alumno terá a opción de establecer un debate dentro do grupo da clase en defensa da valoración do seu traballo. En caso contrario, o profesor valorará este aspecto unilateralmente.
Cumprimento dos obxectivos propostos e capacidade de culminación do traballo.
Evolución e progresión no proceso de aprendizaxe.
A calidade, orixinalidade, creatividade e o grao de desenvolvemento das entregas e do proxecto proposto.
A capacidade investigadora do alumno.
A capacidade de experimentación do alumno.
A metodoloxía, planificación e coherencia do traballo ao longo do curso.
O traballo de reflexión e estudo previo ao proceso de elaboración de cada proxecto.
A ampliación dos coñecementos impartidos en clase.
Capacidade de análise e de interrelación entre os diferentes contidos da materia en relación á confluencia no proxecto global final.
Uso correcto da terminoloxía teórico-práctica.
O grao de asistencia a clase e a actitude positiva e activa na mesma. A participación na dinámica da mesma, tanto en tarefas de organización (limpeza, e bo uso de materiais colectivos, etc.) como noutras posibles colaboracións co grupo de clase.
A comprensión e utilización correcta dos procesos técnicos e a adecuación á linguaxe propia do procedemento que se utilice, é dicir, que a concepción da imaxe ou exercicio leve a cabo desde unha comprensión en profundidade das posibilidades expresivas propias do procedemento que se empregue. Correlación entre as súas formulacións ideo-estéticos e a súa solución técnico-formal
CRITERIOS ESPECÍFICOS DE AVALIACIÓN.
A. EXERCICIOS PRÁCTICOS.
A.1. Deseño: asistencia a clase continua, esforzo, interese, calidade artística e conceptual. Participación en clase, exercicios, coloquios, exposicións orais, correccións. Proceso de investigación e desenvolvemento: anteproxecto (medios manuais: esbozos, análises, comentarios). Fases do proxecto (idea, aplicación/materialización da idea, aplicación informática, produción a escala, produción final). Coherencia do traballo, boa presentación e entrega.
A.2. Retícula. A aplicación dos conceptos impartidos en clases e a súa posta en práctica: composición, deseño con retícula, correcto uso de tipografía en bloques, legibilidad aplicada ao proxecto creativo. A páxina e a maqueta: tamaños, marxes, xerarquía, columna,… Comprensión e correcta distribución e uso das partes dun libro. Dominio do programa InDesign.
A.3. Ilustración. Peso conceptual das ilustracións realizadas, correcta elección da técnica e dos medios empregados. Execución, desenvolvemento do proceso de ilustración (esbozos a arte final) e adecuada presentación.
A.4. Fotografía. Uso correcto e creativo de imaxes fotográficas aplicadas ao deseño editorial. Resolucións e pixelado.
A.5. Gráfica. A adecuación da técnica á imaxe proposta dentro do proxecto global do libro de artista. Valorarase a complexidade técnica da estampación e a correcta utilización dos procesos técnicos (axustes de rexistros, superposiciones de tintas, axuste da fluidez-viscosidade das tintas, presentación adecuada, limpeza, etc.).
B. PROXECTO PERSOAL: LIBRO DE ARTISTA.
B.1. Formalización do proxecto. Idea e proceso.
B.2. Progresión e ampliación dos coñecementos impartidos en clase.
B.3. Capacidade de análise e investigación no tema elixido.
B.4. Orixinalidade e creatividade na formulación do tema.
B.5. O aspecto e a presentación: selección de imaxes, textos, materiais (papeis), cor, composición lineal e transversal, individual e global, secuenciación, etc.
B.6. O tipo e modo de encadernación. A presentación.
70
Prácticas de laboratorio • A avaliación será continua, polo que se realizará un seguimento individualizado do alumnado, así como da súa evolución.
• A asistencia a clase é moi importante, xa que se efectuará unha observación constante do proceso de traballo no obradoiro.
• O alumno terá que entregar unha serie de exercicios e traballos de aula relacionados co temario da materia. Estes traballos serán revisados ao finalizar os exercicios correspondentes a cada unidade temática, tendo en conta o seguinte: a comprensión, asimilación e aplicación da proposta de traballo, xunto co grao de complexidade, creatividade, experimentación e evolución
• O diálogo alumno-profesor e unha dinámica interactiva do colectivo da clase facilitará unha mellor valoración de todos os aspectos sinalados.
10%
Seminarios Asistencia aos seminarios propostos, asimilación de contidos e entrega de informe. 2,5%
Saídas de estudo/prácticas de campo Asistencia ás saídas e prácticas de campo, asimilación de contidos e entrega de informe. 2,5
Probas de tipo test Os estudantes realizan unha proba de avaliación escrita, onde se determina o grao de asimilación dos contidos impartidos. 5
 
Outros comentarios sobre a Avaliación

Exame xuño: 

A avaliación de xuño realizarase o día 23 de maio ás 10:00 h. Na avaliación de xuño os estudantes deberán entregar o proxecto final e todos os exercicios expostos durante o curso que non fosen cualificados. Os traballos poden ser entregados persoalmente ou por algún compañeiro/a.

Exame de xullo:

A avaliación de xullo realizarase o día 9 de xullo ás 10:00 h. Na avaliación de xullo os estudantes deberán entregar o proxecto final e todos os exercicios expostos durante o curso que non fosen cualificados. O profesorado resérvase o dereito a realizar probas puntuais teóricas ou prácticas de modo individual daqueles contidos da materia que considere deberán mellorar cada alumno.

Universidade de Vigo            | Reitoría | Campus Universitario | C.P. 36.310 Vigo (Pontevedra) | España | Tlf: +34 986 812 000