Proxectos |
O sistema de avaliación será continuo e rexerase en base aos seguintes criterios:
CRITERIOS XERAIS DE AVALIACIÓN.
O interese artístico dos exercicios e do proxecto final. O alumno terá a opción de establecer un debate dentro do grupo da clase en defensa da valoración do seu traballo. En caso contrario, o profesor valorará este aspecto unilateralmente.
Cumprimento dos obxectivos propostos e capacidade de culminación do traballo.
Evolución e progresión no proceso de aprendizaxe.
A calidade, orixinalidade, creatividade e o grao de desenvolvemento das entregas e do proxecto proposto.
A capacidade investigadora do alumno.
A capacidade de experimentación do alumno.
A metodoloxía, planificación e coherencia do traballo ao longo do curso.
O traballo de reflexión e estudo previo ao proceso de elaboración de cada proxecto.
A ampliación dos coñecementos impartidos en clase.
Capacidade de análise e de interrelación entre os diferentes contidos da materia en relación á confluencia no proxecto global final.
Uso correcto da terminoloxía teórico-práctica.
O grao de asistencia a clase e a actitude positiva e activa na mesma. A participación na dinámica da mesma, tanto en tarefas de organización (limpeza, e bo uso de materiais colectivos, etc.) como noutras posibles colaboracións co grupo de clase.
A comprensión e utilización correcta dos procesos técnicos e a adecuación á linguaxe propia do procedemento que se utilice, é dicir, que a concepción da imaxe ou exercicio leve a cabo desde unha comprensión en profundidade das posibilidades expresivas propias do procedemento que se empregue. Correlación entre as súas formulacións ideo-estéticos e a súa solución técnico-formal
CRITERIOS ESPECÍFICOS DE AVALIACIÓN.
A. EXERCICIOS PRÁCTICOS.
A.1. Deseño: asistencia a clase continua, esforzo, interese, calidade artística e conceptual. Participación en clase, exercicios, coloquios, exposicións orais, correccións. Proceso de investigación e desenvolvemento: anteproxecto (medios manuais: esbozos, análises, comentarios). Fases do proxecto (idea, aplicación/materialización da idea, aplicación informática, produción a escala, produción final). Coherencia do traballo, boa presentación e entrega.
A.2. Retícula. A aplicación dos conceptos impartidos en clases e a súa posta en práctica: composición, deseño con retícula, correcto uso de tipografía en bloques, legibilidad aplicada ao proxecto creativo. A páxina e a maqueta: tamaños, marxes, xerarquía, columna,… Comprensión e correcta distribución e uso das partes dun libro. Dominio do programa InDesign.
A.3. Ilustración. Peso conceptual das ilustracións realizadas, correcta elección da técnica e dos medios empregados. Execución, desenvolvemento do proceso de ilustración (esbozos a arte final) e adecuada presentación.
A.4. Fotografía. Uso correcto e creativo de imaxes fotográficas aplicadas ao deseño editorial. Resolucións e pixelado.
A.5. Gráfica. A adecuación da técnica á imaxe proposta dentro do proxecto global do libro de artista. Valorarase a complexidade técnica da estampación e a correcta utilización dos procesos técnicos (axustes de rexistros, superposiciones de tintas, axuste da fluidez-viscosidade das tintas, presentación adecuada, limpeza, etc.).
B. PROXECTO PERSOAL: LIBRO DE ARTISTA.
B.1. Formalización do proxecto. Idea e proceso.
B.2. Progresión e ampliación dos coñecementos impartidos en clase.
B.3. Capacidade de análise e investigación no tema elixido.
B.4. Orixinalidade e creatividade na formulación do tema.
B.5. O aspecto e a presentación: selección de imaxes, textos, materiais (papeis), cor, composición lineal e transversal, individual e global, secuenciación, etc.
B.6. O tipo e modo de encadernación. A presentación.
|
70 |
Seminarios |
Asistencia aos seminarios propostos, asimilación de contidos e entrega de informe. |
2,5% |
Probas de tipo test |
Os estudantes realizan unha proba de avaliación escrita, onde se determina o grao de asimilación dos contidos impartidos. |
5 |