A atención personalizada impartirase na aula, cando o profesor estímeo oportuno.
Seminarios: traspaso de información e presentación do estado da cuestión. O alumno realizará a comprobación daquelas conclusións vertidas durante a exposición ou, pola contra, atopará novos enfoques que poderían ser significativos.
Actividades *introdutorias: exposición do tema, mostrando as argumentacións existentes, as posicións e diferenzas, así como as reflexións que mantén a práctica artística sobre aquelas derivacións propias das Ciencias Sociais.
Traballos de aula: os alumnos tentan desenvolver *poeticamente unha serie de cuestións que son do seu interese. A clase convértese nunha extensión da clase teórica, xa que o alumno *teoriza en primeira persoa e o profesor propón argumentacións suscitadas por aquelas preguntas que aparecen, agora de forma individualizada.
Probas de resposta curta: dar a coñecer o grao de asimilación e comprensión que o alumno ten da materia, así como corrixir posibles deficiencias.
Por último, as *tutorías estableceranse no seu momento polos profesores:
Yolanda *Herranz:
1º cuadrimestre, venres de 15.30*h a 21.30*h
2º cuadrimestre, luns de 8.30 a 9.30 e de 13.30*h a15.00*h e mércores de 08.30 a 11.30*h e de 14.30*h a 15.00*h.
Mª Luisa Fernández Olivera:
1ª cuadrimestre, mércores de 15.30 a 21.30*h
2º cuadrimestre, mércores de 11.30 a 16.30*h e de 20:30 a 21:30*h.
Juan Carlos Román:
1º e 2º cuadrimestre, martes de 15.30 a 21.30*h
Actividades introdutorias
A atención personalizada impartirase na aula, cando o profesor estímeo oportuno.
Seminarios: traspaso de información e presentación do estado da cuestión. O alumno realizará a comprobación daquelas conclusións vertidas durante a exposición ou, pola contra, atopará novos enfoques que poderían ser significativos.
Actividades *introdutorias: exposición do tema, mostrando as argumentacións existentes, as posicións e diferenzas, así como as reflexións que mantén a práctica artística sobre aquelas derivacións propias das Ciencias Sociais.
Traballos de aula: os alumnos tentan desenvolver *poeticamente unha serie de cuestións que son do seu interese. A clase convértese nunha extensión da clase teórica, xa que o alumno *teoriza en primeira persoa e o profesor propón argumentacións suscitadas por aquelas preguntas que aparecen, agora de forma individualizada.
Probas de resposta curta: dar a coñecer o grao de asimilación e comprensión que o alumno ten da materia, así como corrixir posibles deficiencias.
Por último, as *tutorías estableceranse no seu momento polos profesores:
Yolanda *Herranz:
1º cuadrimestre, venres de 15.30*h a 21.30*h
2º cuadrimestre, luns de 8.30 a 9.30 e de 13.30*h a15.00*h e mércores de 08.30 a 11.30*h e de 14.30*h a 15.00*h.
Mª Luisa Fernández Olivera:
1ª cuadrimestre, mércores de 15.30 a 21.30*h
2º cuadrimestre, mércores de 11.30 a 16.30*h e de 20:30 a 21:30*h.
Juan Carlos Román:
1º e 2º cuadrimestre, martes de 15.30 a 21.30*h
Traballos de aula
A atención personalizada impartirase na aula, cando o profesor estímeo oportuno.
Seminarios: traspaso de información e presentación do estado da cuestión. O alumno realizará a comprobación daquelas conclusións vertidas durante a exposición ou, pola contra, atopará novos enfoques que poderían ser significativos.
Actividades *introdutorias: exposición do tema, mostrando as argumentacións existentes, as posicións e diferenzas, así como as reflexións que mantén a práctica artística sobre aquelas derivacións propias das Ciencias Sociais.
Traballos de aula: os alumnos tentan desenvolver *poeticamente unha serie de cuestións que son do seu interese. A clase convértese nunha extensión da clase teórica, xa que o alumno *teoriza en primeira persoa e o profesor propón argumentacións suscitadas por aquelas preguntas que aparecen, agora de forma individualizada.
Probas de resposta curta: dar a coñecer o grao de asimilación e comprensión que o alumno ten da materia, así como corrixir posibles deficiencias.
Por último, as *tutorías estableceranse no seu momento polos profesores:
Yolanda *Herranz:
1º cuadrimestre, venres de 15.30*h a 21.30*h
2º cuadrimestre, luns de 8.30 a 9.30 e de 13.30*h a15.00*h e mércores de 08.30 a 11.30*h e de 14.30*h a 15.00*h.
Mª Luisa Fernández Olivera:
1ª cuadrimestre, mércores de 15.30 a 21.30*h
2º cuadrimestre, mércores de 11.30 a 16.30*h e de 20:30 a 21:30*h.
Juan Carlos Román:
1º e 2º cuadrimestre, martes de 15.30 a 21.30*h
Probas
Descrición
Probas de resposta curta
A atención personalizada impartirase na aula, cando o profesor estímeo oportuno.
Seminarios: traspaso de información e presentación do estado da cuestión. O alumno realizará a comprobación daquelas conclusións vertidas durante a exposición ou, pola contra, atopará novos enfoques que poderían ser significativos.
Actividades *introdutorias: exposición do tema, mostrando as argumentacións existentes, as posicións e diferenzas, así como as reflexións que mantén a práctica artística sobre aquelas derivacións propias das Ciencias Sociais.
Traballos de aula: os alumnos tentan desenvolver *poeticamente unha serie de cuestións que son do seu interese. A clase convértese nunha extensión da clase teórica, xa que o alumno *teoriza en primeira persoa e o profesor propón argumentacións suscitadas por aquelas preguntas que aparecen, agora de forma individualizada.
Probas de resposta curta: dar a coñecer o grao de asimilación e comprensión que o alumno ten da materia, así como corrixir posibles deficiencias.
Por último, as *tutorías estableceranse no seu momento polos profesores:
Yolanda *Herranz:
1º cuadrimestre, venres de 15.30*h a 21.30*h
2º cuadrimestre, luns de 8.30 a 9.30 e de 13.30*h a15.00*h e mércores de 08.30 a 11.30*h e de 14.30*h a 15.00*h.
Mª Luisa Fernández Olivera:
1ª cuadrimestre, mércores de 15.30 a 21.30*h
2º cuadrimestre, mércores de 11.30 a 16.30*h e de 20:30 a 21:30*h.
Juan Carlos Román:
1º e 2º cuadrimestre, martes de 15.30 a 21.30*h
Universidade de Vigo
|
Reitoría |
Campus Universitario |
C.P. 36.310 Vigo (Pontevedra) |
España |
Tlf: +34 986 812 000