Obradoiros |
Observarase a diversidad de solucións e a riqueza na resolución de problemas. Tomaranse notas do proceso.Todo isto terá que estar reflectido nos dossiers. |
25 |
|
B1 B2 B5 B8 B12
|
C2 C14 C25 C36 C39 C46 C48
|
|
Cartafol/dossier |
Proporanse un recurso educativo e ,unha vez rematado, o alumno presentará un dossier no que reflectirá o proceso creativo.
Neste documento poderemos valorar o traballo realizados polo alumnado nas distintas actividades programadas: estudo e análise de situacións, toma de decisións, talleres, proposta de traballo, programa de avaliación e informe de efectividade do prototipo deseñado.
Valoraranse a estrutura, a secuencia e os recursos que se utilicen para reflectir mellor o proceso.
As ilustracións, a maquetación e a presentación de cada dossier teñen que ser coherentes co contido, xa que son parte da comunicación de ideas.
|
50 |
|
B1 B2 B5 B8 B12
|
C13 C14 C24 C35 C39 C45 C47 C48 C49
|
|
A avaliación sera continua e sumativa ao final do período lectivo. As horas presenciais teñen que cumprirse, xa que coas técnicas educativas que se aplicarán na aula, é imprescindible que o alumno participe no seu proceso e o profesor o dirixa e estimule. NA CONVOCATORIA EXTRAORDINARIA DE XULLO, poderán presentarse os alumnos que, asistindo a clase , polas razóns que sexan, non presentaron algunha documentación ou algún dos dossiers ao terminar o período lectivo. Estes alumnos terán a oportunidade de completar a entrega na convocatoria extraordinaria de xullo CONVOCATORIA EXTRAORDINARIA DE XULLO: 10 DE XULLO 2017 a las 10.00 h
CONVOCATORIA EXTRAORDINARIA FIN DE CARREIRA: 31 outobro de 2016 ás 10:00 h |