Guia docente 2016_17
Facultade de Belas Artes
Grao en Belas Artes
 Materias
  Proxectos de arte de acción
   Avaliación
  Descrición Cualificación Resultados de Formación e Aprendizaxe
Traballos de aula A avaliación vai ser continua, polo que a asistencia a clase é un requisito imprescindible para aprobar esta parte da avaliación.
Xunto coa asistencia, valorarase positivamente:
A presenza activa do alumno na clase.
A correcta progresión dos proxectos que se vaian desenvolvendo na aula.
A calidade, orixinalidade e creatividade dos proxectos artísticos desenvolvidos na aula.
O desenvolvemento teórico, a metodoloxía e a coherencia do traballo realizado ao longo do curso.
A capacidade investigadora do alumno
A capacidade de experimentación do alumno
O traballo previo de reflexión e investigación teórica de cada proxecto realizado dentro da aula
A ampliación dos coñecementos impartidos na clase.

RESULTADOS DE APRENDIZAXE
As/os estudantes asimilirán o corpo como medio artístico.
O estudantado coñecerá os medios auxiliares da arte de acción.
As/os estudantes terán capacidade de desenvolvemento da acción como arte.
As/os estudantes terán capacidade de interrelación corpo-espazo-espectador.
As/os estudantes terán habilidade no uso dos recursos propios da arte de acción.
O estudantado poderá incorporar ao espectador como participante no evento artístico.
35 C4
C7
C9
C14
C16
C19
C23
C25
C29
C31
C32
C35
C47
C48
C49
Obradoiros Demostración, mediante a entrega dun comentario teórico, da correcta asimilación dos contidos esenciais do obradoiro, conferencia, etc.

RESULTADOS DE APRENDIZAXE
As/os estudantes coñecerán os conceptos fundamentais das artes de acción.
O estudantado coñecerá a evolución histórica da arte de acción.
As/os estudantes coñecerán os recursos fundamentais da arte de acción.
5 C1
C6
C7
C14
Saídas de estudo/prácticas de campo Demostración, mediante a entrega dun traballo teórico, da correcta asimilación dos contidos principais da exposición/evento visitado.
RESULTADOS DE APRENDIZAXE
As/os estudantes coñecerán os recursos fundamentais da arte de acción.
As/os estudantes coñecerán os conceptos fundamentais das artes de acción.
O estudantado coñecerá a evolución histórica da arte de acción.
5 C1
C6
C7
C14
Sesión maxistral A asistencia ás sesións maxistrais será imprescindible para aprobar esta parte da avaliación.
Alén desta asistencia, o alumno terá que demostrar a correcta asimilación dos conceptos básicos que conforman os diferentes bloques temáticos da materia.
A participación do alumnado nestas sesións debe ser activa, aportando ideas ou coñecementos que poidan dar lugar a unha discusión colectiva de interese.

RESULTADOS DE APRENDIZAXE
O estudantado coñecerá a evolución histórica da arte de acción.
As/os estudantes coñecerán os conceptos fundamentais das artes de acción.
As/os estudantes coñecerán os recursos fundamentais da arte de acción.
10 C1
C6
C7
C14
Traballos e proxectos Alén do traballo diario na clase, durante o transcurso da materia desenvolveranse, polo menos, tres proxectos de arte de acción que serán presentados na clase.
Nestes traballos valorarase:
A calidade, orixinalidade e creatividade dos proxectos.
O desenvolvemento teórico, a metodoloxía e a coherencia do traballo.
A capacidade investigadora do alumno
A capacidade de experimentación do alumno
O traballo previo de reflexión e investigación teórica de cada proxecto.
A ampliación dos coñecementos impartidos na clase.
RESULTADOS DE APRENDIZAXE
As/os estudantes asimilirán o corpo como medio artístico.
O estudantado coñecerá os medios auxiliares da arte de acción.
As/os estudantes terán capacidade de desenvolvemento da acción como arte.
As/os estudantes terán habilidade no uso dos recursos propios da arte de acción.
25 C7
C9
C14
C16
C19
C25
C29
C31
C32
C49
Cartafol/dossier O dossier é o soporte teórico de cada un dos proxectos de arte de acción que periodicamente vanse presentar na aula.
O dossier debe estar centrado nunha análise rigorosa dos contidos fundamentais do proxecto, recursos formais e técnicos, obxectivos que se pretenden acadar coa proposta, referentes, etc.
Así mesmo, valorarase unha correcta redacción, expresión e presentación do dossier.
RESULTADOS DE APRENDIZAXE
As/os estudantes terán capacidade de desenvolvemento da acción como arte.
As/os estudantes terán habilidade para documentar obras de arte de acción.
5 C19
C29
C31
C32
C36
C39
C45
C48
Probas de resposta longa, de desenvolvemento A proba de resposta longa se corresponde ca porba final de avaliación. Nesta proba valorarase a demostración da asimilación dos contidos fundamentais de cada tema proposto.
Xunto ca proba práctica o alumno terá que entregar un dossier onde razone os contidos fundamentais do seu traballo con un uso apropiado da terminoloxía teórico-práctica e unha correcta redacción e exposición das ideas expresadas polo alumno.
RESULTADOS DE APRENDIZAXE
As/os estudantes coñecerán os recursos fundamentais da arte de acción.
As/os estudantes asimilirán o corpo como medio artístico.
As/os estudantes terán habilidade no uso dos recursos propios da arte de acción.
O estudantado poderá incorporar ao espectador como participante no evento artístico.
15 C7
C9
C14
C25
C35
C47
C48
C49
 
Outros comentarios sobre a Avaliación

Proba final de avaliación: 16 de xaneiro do 2017, 10:30 h. Salón de Actos da Facultade de Belas Artes

EXAMEN CONVOCATORIA DE XULLO: 5 XULLO DO 2017, 16:00 h. Salón de Actos da Facultade de Belas Artes

CONVOCATORIA EXTRAORDINARIA FIN DE CARRERA: 25 Octubre do 2017, 10:00 h. Salón de Actos da Facultade de Bellas Artes

COMENTARIO DESCRIPTIVO DAS PROBAS DE AVALIACION ORDINARIAS: 

DÉBESE ENVÍAR POR EMAIL AO PROFESOR -UNHA SEMANA ANTES DO EXÁME- UNHA
DESCRIPCIÓN DETALLADA DA ACCIÓN. NESTA DESCRIPCIÓN SE INCLUEN TODOS OS MATERIAIS A UTILIZAR E UN 
DESARROLLO ESQUEMÁTICO DA ACCIÓN. 

No se admitirá a ninguén transcurridos 15 minutos despois da hora fixada do exame. 

O proxecto de arte de acción que se presente a esta
proba debe seguir a línea de traballo do alumno. É recomendable que
non se desvíe dos intereses xerais que o estudante teña no seu traballo de
creación. Por razones obxetivas de tempo fixanse turnos que non deberán
exceder os 20-30 minutos por acción (incluíndo a posible preparación para a
mesma). A acción levarase a cabo no Salón de Actos (O Salón de Actos e toda a facultade son espazos que están suxeitos a normas de seguridade que limitan a utilización de determinados materiais como fogo, augua, etc.). A elección dos materiais para a acción son libres e será o alumno o encargado
de conseguilos. Na data fixada para realizar o ejercicio final tamén se entregará un dossier teórico que complemente a acción presentada. O dossier se elaborará en base aos seguintes puntos fundamentais: 

1.   
Descripción detallada da acción

2.   
Motivacións fundamentais á hora de realizar o exercicio.

3.   
Obxetivos básicos que se pretenden alcanzar con a
proposta.

4.   
Contidos principales do traballo. 

Xunto a este dossier e para poder presentarse á proba final da asignatura o alumno deberá entregar un dvd que documente en video
todos os exercicios que non realizou e que foxen propostos durante o curso.

 

 

 

 




 





Universidade de Vigo            | Reitoría | Campus Universitario | C.P. 36.310 Vigo (Pontevedra) | España | Tlf: +34 986 812 000