Guia docente 2014_15
Facultade de Belas Artes
Grao en Belas Artes
 Materias
  Proxectos de deseño
   Contidos
Tema Subtema
IDENTIDADE CORPORATIVA 1. Introdución histórica: Orixe e evolución da Imaxe corporativa. O século XX.
2. Compoñentes da Identidade Corporativa. A marca.
2.1. Os signos verbales e gráficos que distinguen a marca, que actúan como aval do resto da comunicación da empresa e/ou do produto ou servizo.
2.2. O conxunto de recursos de comunicación comercial que se relacionan coa marca e, moi especialmente, as estratexias psicolóxicas de percepción visual para a comunicación publicitaria.
3. A imaxe corporativa: Os signos verbales e gráficos
3.1. Signos verbales: O nome adoptado: Elemento que pode ser escrito ou pronunciado e que constitúe o primeiro dato do deseño visual da marca.
3.2. Signos gráficos:
3.2.1. O símbolo ou imagotipo
3.2.2. O logotipo
3.2.3. A cor corporativo
3.2.4. A tipografía corporativa
4. Proceso de deseño dunha imaxe corporativa
4.1. Realización do Briefing: Estudo previo
4.2. Deseño da identidade corporativa
4.2.1. Deseño dos signos gráficos da identidade corporativa
4.2.2. Aplicación da imaxe corporativa a diferentes produtos.
ou Tarxetas
ou Sobres
ou Cartas
Otras aplicacións
4.3. Elaboración do manual de normas de usos e aplicación da identidade visual corporativa
5. Rediseño dunha imaxe corporativa. Procesos de adecuación e actualización de imaxes corporativas
6. Ferramentas de traballo en Deseño gráfico
7. Presentación dos traballos. Como presentar traballos de deseño gráfico ao cliente, como entregar os arquivos para a imprenta, como elaborar orzamentos de traballos de deseño, etc.
Universidade de Vigo            | Reitoría | Campus Universitario | C.P. 36.310 Vigo (Pontevedra) | España | Tlf: +34 986 812 000