O método de avaliación no relativo aos traballos realizados na aula realizarase baixo un labor de seguimento persoal do proceso de desenvolvemento dos exercicios, en base aos seguintes criterios:
- O interese estético e funcional dos proxectos realizados.
- A comprensión e utilización correcta dos procesos técnicos e informáticos.
- A coherencia de todos os exercicios do alumno.
- A correcta realización dos proxectos e probas requiridos na aula nos prazos estipulados. Será obrigatorio a realización de entregas parciais dos exercicios co obxectivo de realizar un seguimento do traballo por parte do profesor.
30
Resolución de problemas e/ou exercicios
A resolución de problemas e exercicios expostos na aula será fundamental para a realización do seguimento persoal e evolución dos traballos e proxectos dos alumnos. O alumno deberá obrigatoriamente e periodicamente asistir a estas clases de resolución de problemas e exercicios, de maneira que o profesor poida ter constancia da súa evolución e, en base a ela, realizar a avaliación pertinente deste aspecto.
15
Saídas de estudo/prácticas de campo
Será obrigatoria a asistencia a cada un dos talleres planificados no desenvolvemento do cuadrimestre.
7
Estudo de casos/análises de situacións
Valorarase a opinión e capacidade crítica en base á ampliación de coñecementos.
8
Traballos e proxectos
O método de avaliación dos proxectos finais presentados por cada alumno rexerase en base aos seguintes criterios:
- O interese estético e funcional dos proxectos realizados. O alumno terá a opción de establecer un debate dentro do grupo da clase en defensa da valoración do seu traballo. En caso contrario, o profesor valorará este aspecto unilateralmente.
- A coherencia de todos os proxectos do alumno.
- A metodoloxía e planificación do traballo.
- Traballo de reflexión e estudo previo ao proceso de elaboración dun proxecto.
- A correcta realización destes proxectos requiridos na materia nos prazos estipulados.
- A correcta elaboración formal (dixital e de impresión) e a súa presentación.
40
Outros comentarios sobre a Avaliación
7. SISTEMA DE AVALIACIÓN
7.1. CRITERIOS DE AVALIACIÓN
O método de avaliación da materia , realizarase de forma continua baixo un labor de seguimento na aula do proceso de desenvolvemento dos traballos persoais presentados por cada a alumno, e réxese en base ao seguintes criterios:
7.1.1. Criterios xerais de avaliación
O interese artístico e funcional dos traballos de deseño realizados. O alumno terá a opción de establecer un debate dentro do grupo da clase en defensa da valoración do seu traballo. En caso contrario o profesor valorará este aspecto unilateralmente.
A comprensión e utilización correcta dos procesos técnicos e informáticos.
A capacidade de experimentación e a curiosidade investigadora do alumno.
A coherencia ou incoherencia de todos os exercicios do alumno.
A metodoloxía e planificación do traballo. Traballo de reflexión e estudo previo ao proceso da elaboración dun deseño.
A asistencia a clase e adecuada actitude e interese na aula
A correcta realización dos traballos e probas requiridos na materia nos prazos estipulados.
7.1.2. Criterios de avaliación da materia.
Práctica.
A coherencia formal, estética e conceptual dos elementos utilizados no exercicio e a súa adecuación á proposta.
A xerarquía visual e composición.
A correcta elaboración formal (dixital e de impresión) e a súa boa presentación.
A creatividade e orixinalidade na formulación do exercicio dentro da especificidade e as pautas do proxecto así como interrelaciónelas coas propostas do Deseño Contemporáneo.
Teórica
A ampliación dos coñecementos impartidos en clase.
Comprensión en profundidade dos conceptos que se explicaron e a consecuente claridade de expresión dos mesmos.
Capacidade de análise e de relación entre diferentes contidos.
Uso correcto da terminoloxía e das citas.
Orixinalidade e rigor na formulación do tema.
Boa presentación dos exercicios e traballos propostos.
Á hora de avaliar, diferenciásense claramente, os contidos mínimos cuxa superación supoña o aprobar a materia e dos que sirvan para establecer puntuacións máis elevadas.
Non se recollerá ningún traballo e por conseguinte non será avaliado, aqueles alumnos(as) que non entregasen previamente a ficha da materia cunha foto recente.
7.2. Convocatoria ordinaria de Decembro
Para a avaliación do curso académico na convocatoria de Decembro e así aprobar por curso, o profesorado esixirá a presentación mínima dunha serie de entregas-correccións do traballo do curso ao longo do cuadrimestre e que o alumno deberá superar cunha cualificación mínima de “suficiente” nas datas estipuladas. Estas entregas-correccións completaranse coa entrega final do Proxecto Persoal Global.
Será necesario realizar polo menos o 80% desas entregas para poder ser avaliado.
7.3. Convocatoria extraordinaria de Xullo:
3 XULLO 2015, 10:00
Cando o alumno(a) non alcance o nivel esixido ou non se presente ás convocatorias normais de avaliación do curso, articúlase un sistema de “probas de recuperación”. Ademais o alumno(a) disporá da convocatoria extraordinaria de Xullo.
O alumno(a) estará obrigado a entrégalas-correccións do traballo(s) proposto(s) polos profesores durante o curso académico.
Ademais da devandita entrega, os profesores resérvanse a opción de realizar unha proba teórica e outra práctica en caso de consideralo necesario, consistindo:
- Proba de carácter teórico, baseado nos contidos específicos da programación. Só no caso que o alumno supere este exercicio pasará a realizar a seguinte proba de carácter práctico.
- Proba de carácter practico, consistente na realización dun traballo baseado nas prácticas desenvolvidas durante o curso.
Para aprobar a materia a través do sistema de “probas de recuperación”, é imprescindible superar as dúas partes que forman esta convocatoria:
- Entrega dos exercicios
- Proba teórico-práctica.
Universidade de Vigo
|
Reitoría |
Campus Universitario |
C.P. 36.310 Vigo (Pontevedra) |
España |
Tlf: +34 986 812 000