Guia docente 2013_14
Facultade de Ciencias da Educación e do Deporte
Grao en Ciencias da Actividade Física e do Deporte
 Materias
  Xogo motor
   Competencias de materia
Resultados previstos na materia Tipoloxía Resultados de Formación e Aprendizaxe
Saber aplicar os coñecementos teórico-prácticos do xogo a diferentes situacións.
saber
saber facer
A1
A5
A24
A25
B1
B2
B9
B14
Saber identificar e seleccionar xogos en función dos obxectivos didácticos de diferentes tipos de sesións.
saber facer
A1
A3
A5
A6
B15
B18
B21
B23
B26
Desenvolver propostas prácticas de ensinanza-aprendizaxe propias da materia, adaptando o proceso a diferentes colectivos.
saber facer
A1
A5
A6
B15
B21
B23
B26
Ser capaz de reflexionar e desenvolver unha actitude crítica e autónoma na aprendizaxe dos contidos da materia.
saber facer
Saber estar / ser
B11
B24
B26
Adquirir destrezas específicas do docente (animador, adestrador, profesor de E.F, etc.) na presentación de xogos motores e no liderado dun grupo de persoas.
saber
saber facer
Saber estar / ser
A5
B13
B25
Adquirir actitudes de preparación, anticipación, observación, análise e toma de decisións para mellorar o proceso de ensinanza-aprendizaxe en sesións de xogos motores.
saber
saber facer
Saber estar / ser
A5
A6
B15
B23
B25
Contribuír ao fomento da educación non sexista e para a paz.
saber
saber facer
Saber estar / ser
A1
A5
A6
B1
B11
B24
Manexar adecuadamente as técnicas de traballo e as fontes documentais propias da materia.
saber
saber facer
B2
B9
B25
B26
Ser capaz de traballar en equipo e desenvolver habilidades de liderado.
saber facer
Saber estar / ser
A1
B24
B25
B26
Universidade de Vigo            | Reitoría | Campus Universitario | C.P. 36.310 Vigo (Pontevedra) | España | Tlf: +34 986 812 000