Resultados previstos na materia |
Tipoloxía |
Resultados de Formación e Aprendizaxe |
Comprender os principios básicos das ciencias da linguaxe e da comunicación. |
saber | saber facer | Saber estar / ser |
|
A1 A3
|
|
Favorecer as capacidades de fala e de escritura. |
saber facer | Saber estar / ser |
|
A1 A3
|
B1 B3 B11 B13 B15 B16 B17
|
Coñecer e dominar as técnicas da expresión oral e escrita para mellorar as competencias orais e escritas e, especialmente, para mellorar a redacción de textos académicos. |
saber | saber facer | Saber estar / ser |
|
A1 A3
|
B1 B2 B3 B9 B13 B15 B16 B17
|
Falar, ler e escribir correcta e adecuadamente en galego. |
|
A1 A3 A6
|
B1 B3 B13 B15 B16 B17
|
Coñecer os diferentes rexistros e usos da lingua. |
saber | saber facer | Saber estar / ser |
|
A1 A3 A6
|
B1 B3 B12 B13 B14 B15 B16 B17 B18 B19
|
Coñecer as liñas xerais da historia da lingua galega. |
|
A1 A3 A6
|
B1 B2 B3 B13 B15
|
Coñecer os rudimentos teóricos para analizar a relación entre lingua e sociedade. |
saber | saber facer | Saber estar / ser |
|
A1 A3 A6
|
B1 B2 B3 B7 B9 B12 B13 B14 B15 B16 B17
|
Coñecer a situación lingüística mundial multilingüe e multicultural. |
saber | saber facer | Saber estar / ser |
|
A1 A3 A6
|
B1 B2 B3 B6 B7 B8 B12 B13 B14 B15 B16 B17 B19
|
Afrontar situacións de aprendizaxe de linguas en contextos multilingües. |
saber facer | Saber estar / ser |
|
A1 A3 A6
|
B1 B7 B8 B12 B13 B14 B15 B16 B17 B19
|
Relacionar a situación lingüística de Galicia coa situación lingüística mundial. |
saber | saber facer | Saber estar / ser |
|
A1 A3 A6
|
B1 B2 B3 B6 B7 B8 B12 B13 B14 B15 B16 B17 B19
|
Coñecer a situación legal, a normalización e a normativización do galego. |
saber | saber facer | Saber estar / ser |
|
A1 A3 A6
|
B1 B2 B3 B7 B8 B12 B13 B14 B15 B16 B17 B19
|
Fomentar a eliminación dos prexuízos lingüísticos tanto da escola como da sociedade. |
saber facer | Saber estar / ser |
|
A1 A3 A6
|
B1 B7 B8 B9 B11 B12 B13 B14 B15 B16 B17 B19
|
Coñecer a tradición oral e o folclore. |
saber | saber facer | Saber estar / ser |
|
A1 A3 A6
|
B1 B3 B9 B11 B12 B13 B14 B15 B16 B17 B19
|
Adquirir formación literaria. |
saber | saber facer | Saber estar / ser |
|
A1 A3 A6
|
B1 B2 B3 B7 B8 B13 B15 B17 B21
|
Comprender o feito literario. |
saber | saber facer | Saber estar / ser |
|
A1 A3 A6
|
B1 B2 B3 B13 B15 B17 B21
|
Coñecer os rudimentos do comentario de texto (narrativo e/ou poético). |
saber | saber facer | Saber estar / ser |
|
A1 A3 A6
|
B1 B2 B3 B7 B8 B9 B13 B15 B16 B17 B21
|
Coñecer a historia da literatura galega para saber contextualizar os textos que se comenten. |
saber | saber facer | Saber estar / ser |
|
A1 A3 A6
|
B1 B2 B3 B7 B8 B13 B14 B15 B16 B17 B21
|
Aplicar os conceptos lingüísticos e literarios á análise da realidade galega atendendo á súa especificidade. |
saber facer | Saber estar / ser |
|
A1 A3 A6
|
B1 B2 B3 B7 B8 B9 B12 B13 B14 B15 B16 B17 B21
|