Sinale A
|
Código |
Resultados de Formación e Aprendizaxe Específicas |
|
A1 |
Competencias interpretativa e operativa da comunicación como realidade e como campo de estudo |
|
A2 |
Coñecemento da evolución histórica da comunicación publicitaria e das relacións públicas, así como dos aspectos industriais, sociopolíticos e estéticos que inciden nos seus elementos, formas e procesos |
|
A3 |
Competencias socioculturais: Coñecemento dos procesos sociopsicolóxicos que afectan ao desenvolvemento da comunicación en xeral, os específicos da comunicación publicitaria e os propios das relacións co público |
|
A4 |
Coñecemento da estrutura dos medios publicitarios: características, tipoloxías e problemáticas |
|
A5 |
Coñecemento teórico práctico da publicidade e das relacións públicas tanto nos seus procesos como nas súas estruturas organizativas ou redes sociais |
|
A6 |
Coñecemento teórico-práctico dos elementos, formas, linguaxes e procesos publicitarios no contexto internacional |
|
A7 |
Competencias imaxinativas e coñecemento dos métodos do pensamento creador e a súa aplicación no proceso de comunicación, na publicidade e/ou nas relacións públicas |
|
A8 |
Coñecemento da ética e a deontoloxía profesional da publicidade así como do ordenamento xurídico que afecta ás prácticas comunicativas |
|
A9 |
Coñecemento das perspectivas e metodoloxías de investigación dos axentes e entornos implicados na comunicación así como das metodoloxías e técnicas de investigación dos suxeitos e elementos da comunicación publicitaria e das relacións públicas. |
|
A10 |
Coñecemento das estratexias, e o seu desenvolvemento creativo, aplicables nas institucións e empresas públicas e privadas, así como das metodoloxías necesarias para a súa análise, auditoría e avaliación |
|
A11 |
Estudo do departamento de comunicación nas empresas e institucións e das habilidades e técnicas necesarias para a súa dirección de comunicación e, en especial, da xestión do coñecemento e dos intanxibles da empresa. Coñecemento teórico e práctico das técnicas de xestión en empresas de comunicación |
|
A12 |
Competencia ou alfabetización dixital: capacidade e habilidade para utilizar as tecnoloxías e técnicas comunicativas, nos distintos medios ou sistemas mediáticos combinados e interactivos (multimedia) e para a creación en novos soportes |
|
A13 |
Destrezas sobre o entorno: Capacidade de describir e diagnosticar as cuestións fundamentais da comunicación na sociedade contemporánea |
|
A14 |
Coñecemento das estratexias e procesos encamiñados á creación e realización de mensaxes publicitarias nos distintos soportes e medios de comunicación |
|
A15 |
Capacidade e habilidade para establecer a planificación publicitaria fixando obxectivos, definindo público obxectivo, suscitando estratexias e controlando a súa xestión comunicativa |
|
A16 |
Destrezas expresivas: capacidade e habilidade para dar forma creativa á mensaxe. Realización de pezas publicitarias básicas e supervisión da súa produción definitiva |
|
A17 |
Capacidade para exercer como expertos na xestión estratéxica da imaxe corporativa e a reputación dunha organización |
|
A18 |
Capacidade e habilidade para responsabilizarse da área de comunicación dunha organización, xerir a responsabilidade social corporativa e as relacións con diferentes públicos, tanto internos como externos, e deseñar o plan de comunicación e de crise |
|
A19 |
Destrezas investigadoras: coñecemento das metodoloxías e técnicas de investigación dos axentes e entornos implicados na comunicación |
Sinale B
|
Código |
Resultados de Formación e Aprendizaxe Transversais |
|
B1 |
Competencia interpretativa do entorno: capacidade para interpretar, analizar e interpretar o entorno económico, político, socio-cultural, tecnolóxico e comunicativo |
|
B2 |
Coñecemento das estruturas organizativas, corporativas e institucionais cos seus respectivos papeis na comunicación social mediada |
|
B3 |
Capacidade de analizar os elementos da comunicación e xerar os coñecementos nesta disciplina |
|
B4 |
Capacidade de análise, de síntese e de xuízo crítico |
|
B5 |
Capacidade de fixar obxectivos relacionando causas e efectos |
|
B6 |
Capacidade para administrar o tempo, con habilidade para a organización de tarefas |
|
B7 |
Capacidade para actuar en liberdade con responsabilidade, asumindo referentes éticos |
|
B8 |
Competencias creativas: capacidade para a creatividade, a innovación e a adaptación ao cambio |
|
B9 |
Capacidade de adaptación aos obxectivos organizativos e de traballo en equipo |
|
B10 |
Capacidade de relacionarse coas persoas e coa contorna desde a identidade e os valores organizativos |
|
B11 |
Capacidade de asumir o liderado en proxectos, xeríndoos eficientemente e asumindo compromisos de responsabilidade social |
|
B12 |
Capacidade para o traballo en equipo a través da comunicación oral e escrita |
|
B13 |
Preparación para asumir o risco na toma de decisións |
|
B14 |
Capacidade para a xestión económica e orzamentaria no ámbito da súa actividade |