Resultados previstos na materia |
Tipoloxía |
Resultados de Formación e Aprendizaxe |
14D Coñecer e comprender os conceptos de exploración física, valoración, diagnóstico e prognóstico, as bases teóricas das valoracións, test e comprobacións funcionais, a avaliación científica da súa utilidade e efectividade, así como as etapas e recursos do proceso de intervención de Fisioterapia. |
|
A6
|
|
17D Coñecer e comprender as bases teóricas da Fisioterapia como ciencia e profesión. Os modelos de actuación en Fisioterapia. O diagnóstico de Fisioterapia. Metodoloxía da investigación aplicada á Fisioterapia. |
|
A2
|
|
20D Adquisición de vocabulario propio no campo da Fisioterapia. |
|
A19
|
|
21D Adquirir formación científica básica en investigación. |
|
A15
|
|
22D Coñecer e comprender as teorías que sustentan a capacidade de resolución de problemas e o razoamento clínico. |
|
A5 A6 A7 A9
|
|
23D Coñecer e comprender os procesos de administración e xestión sanitaria, especialmente dos servizos de Fisioterapia, no contexto diverso e cambiante no que esta se desenvolve. |
|
A18
|
|
24D Coñecer e comprender as implicacións das disposicións organizativas e dos modelos traballo. |
|
A18
|
|
25D Coñecer e comprender os criterios e indicadores que garantan a calidade na prestación do servizo de Fisioterapia, mediante o uso de guías de boa práctica clínica e de estándares profesionais. |
|
A15 A18
|
|
26D Coñecer e comprender os conceptos fundamentais da saúde, os sistemas de saúde e niveis asistenciais. A Fisioterapia no proceso saúde-enfermidade. |
|
A12
|
|
1P Elaborar e cumprir de forma sistemática a historia clínica de Fisioterapia completa, onde se rexistren de forma axeitada e eficaz todos os pasos seguidos dende a recepción do paciente/usuario ata o informe á alta de Fisioterapia. |
|
A4 A6
|
|
11P Incorporar á cultura profesional os principios éticos e legais da profesión. |
|
A4 A14
|
|
12P Incorporar a investigación científica e a práctica baseada na evidencia como cultura profesional. |
|
A4 A15
|
|
15P AAplicar os mecanismos de garantía de calidade na práctica da Fisioterapia, axustándose aos criterios, indicadores e estándares de calidade recoñecidos e validados para a boa práctica profesional. |
|
A4 A15 A18
|
|
2A Manter unha actitude de aprendizaxe e mellora. |
|
A17
|
B24
|
3A Manifestar respecto, valoración e sensibilidade ante o traballo dos demais. |
|
A13
|
B25
|
7A Axustarse aos límites da súa competencia profesional. |
|
A14
|
B29
|
8A Desenvolver a capacidade para organizar e dirixir. |
|
A18
|
B30
|
1TI Comunicación oral e escrita nas linguas cooficiais da Comunidade Autónoma. |
|
|
B1
|
2TI Capacidade de análise e síntese. |
|
|
B2
|
3TI Capacidade de organización e planificación. |
|
|
B3
|
4TI Capacidade de xestión da información. |
|
|
B4
|
5TI Resolución de problemas. |
|
|
B5
|
6TI Toma de decisións. |
|
|
B6
|
7TI Coñecementos de informática relativos ao ámbito de estudio. |
|
|
B7
|
1TP Compromiso ético. |
|
|
B9
|
2TP Traballo en equipo. |
|
|
B9
|
4TP Razoamento crítico. |
|
|
B12
|
5TP Recoñecemento da diversidade e a multiculturalidade. |
|
|
B13
|
1TS Aprendizaxe autónoma. |
|
|
B15
|
2TS Motivación por a calidade. |
|
|
B16
|
3TS Adaptación a novas situacións. |
|
|
B17
|
4TS Creatividade. |
|
|
B18
|
5TS Iniciativa e espírito emprendedor. |
|
|
B19
|
6 TS Liderado. |
saber facer | Saber estar / ser |
|
|
B20
|