Código |
Descrición |
A2 |
Que os estudantes saiban aplicar os seus coñecementos ó seu traballo ou vocación dunha forma profesional e posúan as competencias que adoitan demostrarse por medio da elaboración e defensa de argumentos e a resolución de problemas dentro da súa área de estudo. |
A4 |
Que os estudantes poidan transmitir información, ideas, problemas e solución a un público tanto especializado coma non especializado. |
B1 |
Coñecer e comprender a morfoloxía, a fisioloxía, a patoloxía e a conduta das persoas, tanto sas coma enfermas, no medio natural e social. |
B13 |
Saber traballar en equipos profesionais como unidade básica na que se estruturan de forma uni ou multidisciplinar e interdisciplinar os profesionais e demais persoal das organizacións asistenciais. |
B14 |
Incorporar os principios éticos e legais da profesión na práctica profesional así como integrar os aspectos sociais e comunitarios na toma de decisións. |
B19 |
Comunicarse de modo efectivo e claro, tanto de forma oral coma escrita, cos usuarios do sistema sanitario así como con outros profesionais. |
C10 |
Coñecer e comprender os factores psicolóxicos e sociais que inflúen no estado de saúde/enfermidade do individuo, familia e comunidade |
C11 |
Coñecer e comprender as teorías da comunicación e das habilidades interpersonais |
C12 |
Coñecer e comprender as teorías da aprendizaxe a aplicar na educación para a saúde e no seu propio proceso de aprendizaxe ao longo de toda a vida |
C13 |
Coñecer e comprender os factores que interveñen no traballo en equipo e en situacións de liderado |
C20 |
Adquisición de vocabulario propio no campo da Fisioterapia |
C21 |
Adquirir formación científica básica en investigación |
C32 |
Coñecer e identificar os problemas psicolóxicos e físicos derivados da violencia de xénero para capacitar aos estudantes na prevención, a detección precoz, a asistencia e a rehabilitación das vítimas desta forma de violencia |
C45 |
Incorporar a investigación científica e a práctica baseada na evidencia como cultura profesional |
C49 |
Afrontar o estrés, o que supón ter capacidade para controlarse a si mesmo e controlar a contorna en situacións de tensión |
C51 |
Motivar a outros. O que supón ter a capacidade de xerar nos demais o desexo de participar activamente e con ilusión en calquera proxecto ou tarefa |
D1 |
Comunicación oral e escrita nas linguas cooficiais da Comunidade Autónoma. |
D2 |
Capacidade de análise e síntese. |
D3 |
Capacidade de organización e planificación. |
D4 |
Capacidade de xestión da información |
D5 |
Resolución de problemas |
D6 |
Toma de decisións |
D7 |
Coñecementos de informática relativos ao ámbito de estudo |
D9 |
Compromiso ético |
D10 |
Traballo en equipo |
D11 |
Habilidades nas relacións interpersoais |
D12 |
Razoamento crítico |
D13 |
Recoñecemento da diversidade e a multiculturalidade. |
D15 |
Aprendizaxe autónoma |
D16 |
Motivación por a calidade. |
D17 |
Adaptación a novas situacións |
D18 |
Creatividade |
D19 |
Iniciativa e espírito emprendedor |
D20 |
Liderado |
D23 |
Traballar con responsabilidade |
D24 |
Manter unha actitude de aprendizaxe e mellora |
D25 |
Manifestar respecto, valoración e sensibilidade ante o traballo dos demais |
D30 |
Desenvolver a capacidade para organizar e dirixir |