Guia docente 2010_11
Facultade de Fisioterapia
Grao en Fisioterapia
 Materias
  Valoración en fisioterapia
   Competencias de materia
Resultados previstos na materia Tipoloxía Resultados de Formación e Aprendizaxe
9D Coñecer e comprender a aplicación dos principios ergonómicos e antropométricos en Fisioterapia.
saber
A5
14D Coñecer e comprender os conceptos de exploración física, valoración, diagnóstico e prognóstico; as bases teóricas das valoracións, test e comprobacións funcionais, a avaliación científica da súa utilidade e efectividade, así como as etapas e recursos do proceso de intervención de fisioterapia.
saber
A6
20D Adquisición de vocabulario propio no campo da Fisioterapia.
saber
A19
21D Adquirir formación científica básica en investigación.
saber
A15
2P2 Aplicar os procedementos axeitados de valoración en Fisioterapia, o que inclúe executar as probas eléctricas e manuais destinadas a determinar o grao de afectación da inervación e da forza muscular, as probas para determinar as capacidades funcionais, a amplitude do movemento articular e as medidas da capacidade vital.
saber facer
A4
A5
2P4 Rexistrar de forma sistemática os datos significativos da información recollida e expresalos de forma correcta na historia clínica de Fisioterapia.
saber facer
A4
A5
8P Proporcionar unha atención de Fisioterapia de forma eficaz.
saber facer
A4
A11
A16
9P Intervir nos ámbitos de promoción da saúde e prevención da enfermidade.
saber facer
A4
A11
A12
A16
11P Incorporar á cultura profesional os principios éticos e legais da profesión.
saber facer
A4
A14
12P Incorporar a investigación científica e a práctica baseada na evidencia como cultura profesional.
saber facer
A4
A15
15P Aplicar os mecanismos de garantía de calidade na práctica da Fisioterapia, axustándose aos criterios, indicadores e estándares de calidade recoñecidos e validados para a boa práctica profesional.
saber facer
A4
A15
A18
16P Afrontar o estrés, o que supón ter capacidade para controlarse a si mesmo e controlar o ámbito en situacións de tensión.
saber facer
Saber estar / ser
A4
18P Motivar a outros. O que supón ter a capacidade de xerar nos demais o desexo de participar activamente e con ilusión en calquera proxecto ou tarefa.
saber facer
Saber estar / ser
A4
A13
A18
19P Aplicar os principios ergonómicos ou de hixiene postural no desenvolvemento da súa actividade.
saber facer
Saber estar / ser
A2
A4
1A Traballar con responsabilidade.
Saber estar / ser
A17
B23
2A Manter unha actitude de aprendizaxe e mellora.
Saber estar / ser
A17
B24
3A Manifestar respecto, valoración e sensibilidade ante o traballo dos demais.
Saber estar / ser
A13
B25
5A Manifestar discreción.
Saber estar / ser
A14
B27
6A Mostrar a súa orientación ao paciente/usuario.
Saber estar / ser
A14
A19
B28
7A Axustarse aos límites da súa competencia profesional.
Saber estar / ser
A14
B29
8A Desenvolver a capacidade para organizar e dirixir.
Saber estar / ser
A18
B30
1TI Comunicación oral e escrita nas linguas cooficiais da Comunidade Autónoma.
saber facer
B1
2TI Capacidade de análise e síntese.
saber facer
B2
3TI Capacidade de organización e planificación.
saber facer
B3
4TI Capacidade de xestión da información.
saber facer
B4
5TI Resolución de problemas.
saber facer
B5
6TI Toma de decisións.
saber facer
B6
7TI Coñecementos de informática relativos ao ámbito de estudo.
saber
B7
1TP Compromiso ético.
Saber estar / ser
B9
2TP Traballo en equipo.
saber facer
B10
3TP Habilidades nas relacións interpersoais.
saber facer
Saber estar / ser
B11
4TP Razoamento crítico.
saber facer
B12
5TP Recoñecemento da diversidade e a multiculturalidade.
Saber estar / ser
B13
1TS Aprendizaxe autónoma.
saber facer
B15
2TS Motivación por a calidade.
Saber estar / ser
B16
3TS Adaptación a novas situacións.
saber facer
Saber estar / ser
B17
4TS Creatividade.
Saber estar / ser
B18
5TS Iniciativa e espírito emprendedor.
Saber estar / ser
B19
6TS Liderado.
Saber estar / ser
B20
Universidade de Vigo            | Reitoría | Campus Universitario | C.P. 36.310 Vigo (Pontevedra) | España | Tlf: +34 986 812 000