Guia docente 2010_11
Facultade de Fisioterapia
Grao en Fisioterapia
 Materias
  Radioloxía
   Competencias de materia
Resultados previstos na materia Tipoloxía Resultados de Formación e Aprendizaxe
2D Coñecer a estrutura do corpo humano dende o punto de vista dos medios de diagnóstico por imaxe.
saber
A1
14D Coñecer e comprender os conceptos de exploración física, valoración, diagnóstico e prognóstico; as bases teóricas das valoracións, test e comprobacións funcionais, a avaliación científica da súa utilidade e efectividade, así como as etapas e recursos do proceso de intervención de fisioterapia.
saber
A6
16D Coñecer e comprender os cambios estruturais, fisiolóxicos, funcionais e de conduta que se producen como consecuencia da intervención da Fisioterapia.
saber
A3
20D Adquisición de vocabulario propio do campo da Fisioterapia.
saber
A19
21D Adquirir formación científica básica en investigación.
saber
A15
2P Valorar o estado funcional do paciente/usuario, considerando os aspectos físicos, psicolóxicos e sociais.
saber facer
A4
A5
3P Determinar o diagnóstico de fisioterapia de acordo coas normas recoñecidas internacionalmente e cos instrumentos de validación internacionais. Esta competencia inclúe xerarquizar as necesidades do paciente/usuario para atender con prioridade aquelas que máis comprometan o proceso de recuperación.
saber facer
A4
A6
6P Avaliar a evolución dos resultados obtidos co tratamento de Fisioterapia en relación aos obxectivos marcados e aos criterios de resultados establecidos. Para iso será necesario: definir e establecer os criterios de resultados; realizar a valoración da evolución do paciente/usuario; redeseñar os obxectivos segundo a valoración, se é preciso; e adecuar o plan de intervención ou tratamento aos novos obxectivos, se é o caso.
saber facer
A4
A9
12P Incorporar a investigación científica e a práctica baseada na evidencia como cultura profesional.
saber facer
A4
A15
16P Afrontar o estrés, o que supón ter capacidade para controlarse a si mesmo e controlar o ámbito en situacións de tensión.
saber facer
A4
17P Asumir riscos e vivir en ámbitos de incerteza, é dicir, ter a capacidade para desempeñar unha responsabilidade sen coñecer o 100% o resultado final.
saber facer
Saber estar / ser
A4
18P Motivar a outros. O que supón ter a capacidade de xerar nos demais o desexo de participar activamente e con ilusión en calquera proxecto ou tarefa.
saber facer
A4
A13
A18
24P Capacidade de identificar elementos estruturais e alteracións da normalidade nos diferentes métodos de análise e diagnóstico a través da imaxe.
saber facer
A1
A4
1A Traballar con responsabilidade.
saber facer
Saber estar / ser
A17
B23
2A Manter unha actitude de aprendizaxe e mellora.
Saber estar / ser
A17
B24
3A Manifestar respecto, valoración e sensibilidade ante o traballo dos demais.
Saber estar / ser
A13
B25
8A Desenvolver a capacidade para organizar e dirixir.
Saber estar / ser
A18
B30
1TI Comunicación oral e escrita nas linguas co - oficiais da Comunidade Autónoma.
saber facer
B1
2TI Capacidade de análise e síntese.
saber facer
B2
3TI Capacidade de organización e planificación.
saber facer
B3
4TI Capacidade de xestión da información.
saber facer
B4
5TI Resolución de problemas.
saber facer
B5
6TI Toma de decisións.
saber facer
B6
7TI Coñecementos de informática relativos ao ámbito de estudo.
saber facer
B7
1TP Compromiso ético.
Saber estar / ser
B9
2TP Traballo en equipo.
saber facer
B10
3TP Habilidades nas relacións interpersoais.
saber facer
B11
4TP Razoamento crítico.
saber facer
B12
5TP Recoñecemento da diversidade e a multiculturalidade.
Saber estar / ser
B13
1TS Aprendizaxe autónoma.
saber facer
B15
2TS Motivación por a calidade.
Saber estar / ser
B16
3TS Adaptación a novas situacións.
saber facer
B17
4TS Creatividade.
saber facer
B18
5TS Iniciativa e espírito emprendedor.
Saber estar / ser
B19
6TS Liderado.
saber facer
Saber estar / ser
B20
Universidade de Vigo            | Reitoría | Campus Universitario | C.P. 36.310 Vigo (Pontevedra) | España | Tlf: +34 986 812 000