Prácticas a través de TIC |
A atención pode ser individual ou en grupos reducidos e ten lugar normalmente no gabinete do/a docente.
Nestas actividades o/a docente ten como función orientar e guiar o proceso de aprendizaxe do alumnado.
A atención da sesión maxistral realizarase normalmente no gabinete do docente, preferentemente de forma individual.
A atención das prácticas a través das TIC realizarase normalmente no gabinete do docente, preferentemente de forma individual.
A atención dos traballos tutelados en pequenos grupos farase de forma grupal na aula, nos períodos asignados. Proporcionarase a retroacción necesaria para a elaboración do traballo en pequeno grupo.
A atención do caderno/informe ten por obxectivo titorar a elaboración do caderno de prácticas que servirá de avaliación para as prácticas a través das TIC. |
|
Sesión maxistral |
A atención pode ser individual ou en grupos reducidos e ten lugar normalmente no gabinete do/a docente.
Nestas actividades o/a docente ten como función orientar e guiar o proceso de aprendizaxe do alumnado.
A atención da sesión maxistral realizarase normalmente no gabinete do docente, preferentemente de forma individual.
A atención das prácticas a través das TIC realizarase normalmente no gabinete do docente, preferentemente de forma individual.
A atención dos traballos tutelados en pequenos grupos farase de forma grupal na aula, nos períodos asignados. Proporcionarase a retroacción necesaria para a elaboración do traballo en pequeno grupo.
A atención do caderno/informe ten por obxectivo titorar a elaboración do caderno de prácticas que servirá de avaliación para as prácticas a través das TIC. |
|