Guia docente 2009_10
E.U. de Fisioterapia
Grao en Fisioterapia
 Materias
  Metodoloxía da Investigación en Ciencias da Saúde
   Atención personalizada
Metodoloxías Descrición
Prácticas a través de TIC A atención pode ser individual ou en grupos reducidos e ten lugar normalmente no gabinete do/a docente. Nestas actividades o/a docente ten como función orientar e guiar o proceso de aprendizaxe do alumnado. A atención da sesión maxistral realizarase normalmente no gabinete do docente, preferentemente de forma individual. A atención das prácticas a través das TIC realizarase normalmente no gabinete do docente, preferentemente de forma individual. A atención dos traballos tutelados en pequenos grupos farase de forma grupal na aula, nos períodos asignados. Proporcionarase a retroacción necesaria para a elaboración do traballo en pequeno grupo. A atención do caderno/informe ten por obxectivo titorar a elaboración do caderno de prácticas que servirá de avaliación para as prácticas a través das TIC.
Sesión maxistral A atención pode ser individual ou en grupos reducidos e ten lugar normalmente no gabinete do/a docente. Nestas actividades o/a docente ten como función orientar e guiar o proceso de aprendizaxe do alumnado. A atención da sesión maxistral realizarase normalmente no gabinete do docente, preferentemente de forma individual. A atención das prácticas a través das TIC realizarase normalmente no gabinete do docente, preferentemente de forma individual. A atención dos traballos tutelados en pequenos grupos farase de forma grupal na aula, nos períodos asignados. Proporcionarase a retroacción necesaria para a elaboración do traballo en pequeno grupo. A atención do caderno/informe ten por obxectivo titorar a elaboración do caderno de prácticas que servirá de avaliación para as prácticas a través das TIC.
Traballos tutelados A atención pode ser individual ou en grupos reducidos e ten lugar normalmente no gabinete do/a docente. Nestas actividades o/a docente ten como función orientar e guiar o proceso de aprendizaxe do alumnado. A atención da sesión maxistral realizarase normalmente no gabinete do docente, preferentemente de forma individual. A atención das prácticas a través das TIC realizarase normalmente no gabinete do docente, preferentemente de forma individual. A atención dos traballos tutelados en pequenos grupos farase de forma grupal na aula, nos períodos asignados. Proporcionarase a retroacción necesaria para a elaboración do traballo en pequeno grupo. A atención do caderno/informe ten por obxectivo titorar a elaboración do caderno de prácticas que servirá de avaliación para as prácticas a través das TIC.
Probas Descrición
Cartafol/dossier A atención pode ser individual ou en grupos reducidos e ten lugar normalmente no gabinete do/a docente. Nestas actividades o/a docente ten como función orientar e guiar o proceso de aprendizaxe do alumnado. A atención da sesión maxistral realizarase normalmente no gabinete do docente, preferentemente de forma individual. A atención das prácticas a través das TIC realizarase normalmente no gabinete do docente, preferentemente de forma individual. A atención dos traballos tutelados en pequenos grupos farase de forma grupal na aula, nos períodos asignados. Proporcionarase a retroacción necesaria para a elaboración do traballo en pequeno grupo. A atención do caderno/informe ten por obxectivo titorar a elaboración do caderno de prácticas que servirá de avaliación para as prácticas a través das TIC.
Universidade de Vigo            | Reitoría | Campus Universitario | C.P. 36.310 Vigo (Pontevedra) | España | Tlf: +34 986 812 000