Resultados previstos na materia |
Tipoloxía |
Resultados de Formación e Aprendizaxe |
6D Coñecer e comprender os principios e teorías da física, a biomecánica, a cinesioloxía e a ergonomía, aplicables á Fisioterapia.
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A2
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9D Coñecer e comprender a aplicación dos principios ergonómicos e antropométricos. |
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A5
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11D Coñecer e comprender as teorías da comunicación e das habilidades interpersoais. |
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A19
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16D Coñecer e comprender os cambios estruturais, fisiolóxicos, funcionais e de conduta que se producen como consecuencia da intervención da Fisioterapia. |
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A3
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2P1 Recibir ao paciente, recoller e valorar os datos subxectivos manifestados polo usuario e/ou as persoas significativas do seu ámbito. |
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A4 A5
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2P3 Identificar os datos e describir as alteracións, limitacións funcionais e minusvalías encontradas, reais e potenciais. |
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A4 A5
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2P4 Rexistrar de forma sistemática os datos significativos da información recollida e expresalos de forma correcta na historia clínica de Fisioterapia. |
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A4 A5
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3P Determinar o diagnóstico de Fisioterapia de acordo coas normas recoñecidas internacionalmente e cos instrumentos de validación internacionais. Esta competencia inclúe xerarquizar as necesidades do paciente/usuario para atender con prioridade aquelas que máis comprometan o proceso de recuperación. |
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A4 A6
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4P Deseñar o Plan de intervención de Fisioterapia. Elaborar un plan específico de intervención de Fisioterapia empregando habilidades de resolución de problemas e razoamento clínico en consonancia cos recursos dispoñibles, formulando os obxectivos de intervención co usuario e, se é o caso, coas persoas significativas do seu ámbito, recollendo as súas expectativas respecto á atención, seleccionando os protocolos ou procedementos máis adecuados á atención planificada, atendendo a criterios de adecuación, validez e eficiencia. |
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A4 A7
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5P2 Diseñar y aplicar ejercicios terapéuticos, con métodos especiales, para las enfermedades y lesiones cardiorrespiratorias, ortopédicas, traumatológicas, pediátricas, reumatológicas, geriátricas, neurológicas, neumológicas, deportivas, así como para las alteraciones del raquis, la incontinencia urinaria y fecal y los ejercicios maternales pre y postparto. |
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A4 A8
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5P7 Establecer y aplicar el tratamiento en grupos a usuarios con problemas similares. |
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A4 A8
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5P9 Prevenir y evitar los riesgos en la aplicación del tratamiento. |
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A4 A8
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5P10 Establecer el plan de pautas a seguir durante el tratamiento. |
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A4 A8
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9P2 Diseñar y realizar actividades de prevención de la enfermedad y promoción de la salud. |
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A4 A11 A12 A16
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9P7 Planificar, establecer y aplicar ejercicios posturas y actividades en programas de prevención de la salud. |
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A4 A11 A12 A16
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11P Incorporar a la cultura profesional los principios éticos y legales de la profesión. |
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A4 A14
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12P Incorporar la investigación científica y la práctica basada en la evidencia como cultura profesional. |
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A4 A15
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15P Aplicar los mecanismos de garantía de calidad en la práctica de la Fisioterapia, ajustándose a los criterios, indicadores y estándares de calidad reconocidos y validados para la buena práctica profesional. |
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A4 A15 A18
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16P Afrontar el estrés, lo que supone tener capacidad para controlarse a sí mismo y controlar el entorno en situaciones de tensión. |
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A4
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18P Motivar a otros. Lo que supone tener la capacidad de generar en los demás el deseo de participar activamente y con ilusión en cualquier proyecto o tarea. |
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A4 A13 A18
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19P Aplicar los principios ergonómicos o de higiene postural en el desarrollo de su actividad. |
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A2 A4
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1A Trabajar con responsabilidad. |
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A17
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B23
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2A Mantener una actitud de aprendizaje y mejora. |
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A17
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B24
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3A Manifestar respeto, valoración y sensibilidad ante el trabajo de los demás. |
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A13
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B25
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5A Manifestar discreción. |
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A14
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B27
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6A Mostrar su orientación al paciente/usuario. |
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A14 A19
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B28
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7A Ajustarse a los límites de su competencia profesional. |
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A14
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B29
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8A Desarrollar la capacidad para organizar y dirigir. |
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A18
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B30
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1TI Comunicación oral y escrita en las lenguas cooficiales de la Comunidad Autónoma. |
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B1
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2TI Capacidad de análisis y síntesis. |
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B2
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3TI Capacidad de organización y planificación. |
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B3
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4TI Capacidad de gestión de la información. |
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B4
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5TI Resolución de problemas. |
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B5
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6TI Toma de decisiones. |
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B6
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7TI Conocimientos de informática relativos al ámbito de estudio. |
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B7
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1TP Compromiso ético. |
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B9
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2TP Trabajo en equipo. |
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B10
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3TP Habilidades en las relaciones interpersonales. |
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B11
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4TP Razonamiento crítico. |
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B12
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5TP Reconocimiento a la diversidad y la multiculturalidad. |
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B13
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1TS Aprendizaje autónomo. |
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B15
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2TS Motivación por la calidad. |
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B16
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3TS Adaptación a nuevas situaciones. |
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B17
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4TS Creatividad. |
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B18
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5TS Iniciativa y espíritu emprendedor. |
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B19
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6TS Liderazgo. |
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B20
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