Prácticas de laboratorio |
Avaliación do informe/memoria das prácticas realizadas. Valorarase a estrutura do traballo, contido, resultados obtidos, análise dos datos e interpretación de resultados.
|
25 |
A2 A3 A4
|
B7 B10 B11 B12
|
C12 C15 C31 C32
|
D1 D2 D3 D6 D7 D8 D9 D10 D11 D12 D13 D14 D15 D16 D17
|
Os contidos da materia abarcan aspectos básicos sobre tres elementos do medio físico e a súa relación coa Bioloxía. A ponderación de cada un deles na avaliación da materia é a seguinte: Solo (60%), Medio Acuático (20%) e Clima (20%). Cada unha das actividades valorarase nunha escala de 1 ao 10 que logo será ponderada para obter a puntuación final. Realizarase unha proba parcial a metade de curso (17 de Marzo de 15 a 17h) sobre os contidos do temario teórico do módulo de Solo. Esta proba é eliminatoria se se alcanza como mínimo unha puntuación de 4. No caso contrario poderase recuperar no exame final xunto cos módulos de clima e medio acuático (18 de Maio ás 9:00h).A materia considerarase aprobada sempre que a nota ponderada sexa igual ou superior ao 5 e obtívose en cada un dos módulos unha puntuación mínima correspondente ao 40% do valor asignado a cada un deles. Para que un alumno figure como non presentado non ten que ter sido avaliado en ningunha proba da materia. Na convocatoria extraordinaria (11 de Xullo ás 9:00h) o alumno deberá recuperar unicamente os módulos non superados na convocatoria ordinaria (calificacion < 5). Non haberá posibilidade de repetir os informes das prácticas e seminarios pero os alumnos suspensos poderán recuperar esa parte mediante unha proba específica no exame de Xullo. Os criterios de valoración serán os mesmos que para a primeira convocatoria. Os alumnos repetidores que teñan aprobadas as prácticas e os seminarios, non terán que repetilos de novo, conservándose nese caso a cualificación do curso anterior. Pódense consultar os horarios da materia no seguinte enlace: http://www.facultadbiologiavigo.é/tl_files/Documentos PDF/Horarios curso 2015-16/HORARIO 1º grado - 2º sem (curso 15-16).pdf |