Código |
Descrición |
A1 |
Obter, manexar, conservar, describir e identificar especímenes biolóxicos actuais e fósiles |
A2 |
Identificar, analizar e caracterizar mostras de orixe biolóxica, incluídas as de orixe humana, e as súas posibles anomalías |
A3 |
Recoñecer distintos niveis de organización nos sistemas vivos. Realizar análises filoxenéticas e identificar as probas da evolución |
A9 |
Analizar e interpretar o comportamento dos seres vivos |
A10 |
Analizar e interpretar as adaptacións dos seres vivos ao medio |
A11 |
Tomar mostras, caracterizar, xerir, conservar e restaurar poboacións, comunidades e ecosistemas |
A12 |
Catalogar, cartografar, avaliar, conservar, restaurar e administrar recursos naturais e biolóxicos |
A13 |
Avaliar os impactos ambientais. Diagnosticar e solucionar problemas ambientais |
A15 |
Describir, analizar, avaliar e planificar o medio físico. Interpretar a paisaxe |
A18 |
Producir, transformar, controlar e conservar produtos agroalimentarios |
A22 |
Identificar, caracterizar e utilizar bioindicadores |
A24 |
Deseñar modelos de procesos biolóxicos |
A25 |
Obter información, desenvolver experimentos, e interpretar os resultados |
A28 |
Impartir docencia e divulgar coñecementos relacionados coa bioloxía |
A31 |
Coñecer e manexar instrumentación científico-técnica |
A32 |
Capacidade para coñecer e manexar os conceptos e a terminoloxía propios ou específicos |
A33 |
Capacidade para comprender a proxección social da bioloxía |
B1 |
Desenvolver a capacidade de análise e síntese |
B2 |
Adquirir a capacidade de organizar e planificar as tarefas e o tempo |
B3 |
Desenvolver habilidades de comunicación oral e escrita |
B6 |
Saber buscar e interpretar información procedente de fontes diversas |
B7 |
Resolver problemas e tomar decisións de forma efectiva |
B10 |
Desenvolver o razoamento crítico |
B13 |
Sensibilizarse polos temas ambientais |
B15 |
Asumir un compromiso coa calidade |
B16 |
Desenvolver a capacidade de autocrítica |