Resultados previstos na materia |
Tipoloxía |
Resultados de Formación e Aprendizaxe |
Obter, manexar, conservar, describir e identificar mediante claves Briófitas, Pteridófitas e Espermatófitas |
|
A1 A2
|
B2 B3
|
Recoñecer os niveles de organización de Briófitas, Pteridófitas e Espermatófitas |
|
A3
|
B1 B6
|
Analizar e interpretar o comportamento ecolóxico de Briófitos, Pteridófitos e Spermatófitos |
|
A10
|
B6 B13
|
Analizar e interpretar as adaptacións de Briófitas, Pteridófitas e Espermatófitas ao medio ambiente |
|
A9
|
B3
|
Mostrear, caracterizar,e conservar poboacións, comunidades de Briófitas, Pteridófitas e Espermatófitas |
|
A11
|
B7 B10
|
Catalogar, cartografiar, avaliar e conservar poboacións e comunidades de Briófitas, Pteridófitas e Espermatófitas |
|
A12
|
B1 B6
|
Diagnosticar e solucionar problemas ante os impactos ambientais |
|
A13
|
B1 B7
|
Identificar, caracterizar e utilizar plantas arquegoniadas para detectar riesgos medioambientais e como bioindicadores |
|
A18
|
B13
|
Realizar interpretación da paisaxe |
|
A15
|
B1
|
Manexar conceptos e saber divulgar conocimentos botánicos, así como diseñar modelos de procesos biolóxicos relativos a arquegoniadas |
|
A28 A32
|
B3
|
Manexar a metodoloxía, a instrumentación e as técnicas propias de traballo con plantas arquegoniadas |
|
A31 A32
|
B1
|
Comprender a proxección social das arquegoniadas e a utilidade profesional nun biólogo |
|
A33
|
B13 B15
|
Identificar, caracterizar, e utilizar plantas arquegoniadas como bioindicadores |
|
A22
|
B10
|
Deseñar modelos de procesos biolóxicos de plantas arquegoniadas |
|
A24
|
B1
|
Obter información, desenvolver experimentos e interpretar resultados |
|
A25
|
B16
|