Código |
Descrición |
A2 |
Recoñecer distintos niveis de organización nos sistemas vivos. Realizar análises filoxenéticas e identificar as probas da evolución |
A3 |
Identificar, Analizar e caracterizar mostras de orixe biolóxica, incluídas as de orixe humana, e as súas posibles anomalías |
A4 |
Isolar, analizar e identificar biomoléculas, virus, células, tecidos e órganos |
A5 |
Cultivar microorganismos, células, tecidos e órganos |
A7 |
Manipular e analizar o material xenético e levar a cabo asesoramento xenético |
A31 |
Coñecer e manexar instrumentación científico-técnica |
A32 |
Capacidade para coñecer e manexar os conceptos e a terminoloxía propios ou específicos |
B1 |
Desenvolver a capacidade de análise e síntese |
B2 |
Adquirir a capacidade de organizar e planificar as tarefas e o tempo |
B3 |
Desenvolver habilidades de comunicación oral e escrita |
B4 |
Adquirir coñecementos de inglés relativos ao ámbito de estudo |
B5 |
Empregar recursos informáticos |
B6 |
Saber buscar e interpretar información procedente de fontes diversas |
B7 |
Resolver problemas e tomar decisións de forma efectiva |
B8 |
Desenvolver a capacidade de aprendizaxe autónoma |
B9 |
Traballar en colaboración |
B10 |
Desenvolver o razoamento crítico |
B11 |
Adquirir un compromiso ético coa sociedade e coa profesión |
B12 |
Comportarse con respecto á diversidade e a multiculturalidade |
B13 |
Sensibilizarse polos temas ambientais |
B15 |
Desenvolver a creatividade, a iniciativa e o espírito emprendedor |
B16 |
Asumir un compromiso de calidade |
B17 |
Desenvolver a capacidade de autocrítica |
B18 |
Desenvolver a capacidade de negociación |